اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای اداری شهرستان سوادکوه:

خبرنگاران متعهد بازوان قدرتمندی برای توسعه باشند

عضو شورای اداری شهرستان سوادکوه گفت: خبرنگاران متعهد با بررسی کارشناسانه پدیده‌های جامعه، راهکارهای آینده‌نگرانه ارائه کنند تا بازوان قدرتمندی برای توسعه شهر و کشور باشند.

خبرنگاران متعهد بازوان قدرتمندی برای توسعه باشند

حشمت الله سمیعی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سوادکوه با اشاره به سالروز شهادت شهید محمود صارمی که به روز خبرنگار معروف شده است، گفت: خبرنگاران نقش برجسته‌ای در توسعه همه‌جانبه کشور دارند.

عضو شورای اداری شهرستان سوادکوه با گرامیداشت یاد و خاطره شهید محمود صارمی که در 17 مرداد 1377 در مزار شریف به دست گروه طالبان به شهادت رسید، افزود: شهادت محمود صارمی و به همراه هشت نفر از اعضای کنسولگری ایران در مزارشریف افغانستان بیانگر اهمیت و حساسیت فعالیت خبرنگاران متعهد است.

وی با بیان اینکه شهید صارمی مظلومانه در دیار غربت در راه اطلاع‌رسانی به شهادت رسید، خاطرنشان کرد: نامگذاری روز شهادت محمود صارمی به عنوان روز خبرنگار دارای ارزش معنوی و یادبودی از شجاعت و ایثار و وظیفه شناسی است.

سمیعی با تأکید بر حرفه‌ای شدن فعالیت خبرنگاران، تصریح کرد: خبرنگاران متعهد با بررسی کارشناسانه پدیده‌های جامعه، راهکارهای آینده‌نگرانه ارائه کنند تا به عنوان بازوان قدرتمندی برای توسعه شهر و کشور ایفای نقش کنند.

عضو شورای اداری شهرستان سوادکوه بر لزوم استفاده از ظرفیت‌های خبرنگاران برای توسعه شهرستان تاکید کرد و افزود: با برنامه‌ریزی مناسب می‌توان از ظرفیت های خبرنگاران در توسعه شهرستان سوادکوه استفاده بهینه‌ای کرد.

انتهای پیام/86015/ذ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول