اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از سوی خانه کارگر صورت گرفت

تجلیل از خبرنگاران شهرستان‌های لامرد و مهر

در مراسمی از سوی خانه کارگر لامرد و مهر خبرنگاران این شهرستان‌ها مورد تجلیل قرار گرفتند.

تجلیل از خبرنگاران شهرستان‌های لامرد و مهر

به گزارش خبرگزاری فارس از لامرد، طی مراسمی که چهارشنبه‌شب با ضیافت افطاری از سوی خانه کارگر شهرستان‌های لامرد و مهر در اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان مهر برگزار شد از خبرنگاران و عکاسان خبری این دو شهرستان تجلیل شد.

دبیر اجرایی خانه کارگر شهرستان‌های لامرد و مهر در این مراسم اظهار داشت: شهید محمود صارمی به آنچه تعهد کرده بود تا آخرین لحظه از عمر عمل کرد.

عبدالرضا روحی افزود: بدون تردید خبرنگاران چشم بینای هر منطقه محسوب می‌شوند و با انعکاس اخبار دقیق و صحیح می‌توانند نقشی اساسی ایفا کرده و باید به وظیفه خطیر خود به خوبی عمل کنند.

وی با بیان اینکه در بسیاری از موارد خبرنگاران می‌توانند سکوی پرتاب یک جامعه شوند گفت: بدون تردید در حرفه‌ی خبرنگاری چنانچه عشق و علاقه وجود نداشته نباشد نمی‌توان یک خبرنگار واقعی بود.

روحی از راه‌اندازی انجمن صنفی خبرنگاران شهرستان‌های لامرد و مهر در آینده نزدیک نیز خبر داد و بیان داشت: پیگیری‌های لازم در این زمینه صورت گرفته است و به زودی شاهد راه‌اندازی انجمن صنفی خبرنگاران شهرستان‌های لامرد و مهر خواهیم بود.

در ادامه فرماندار شهرستان مهر بیان کرد: اهالی رسانه افرادی هستند که دارای صداقت ویژه هستند و مشکلات مردم را در صحنه رسانه به خوبی مطرح می‌کنند.

حسینعلی حسین شیری خطاب به خبرنگاران تصریح کرد: باید سعی در پیگیری مطالبات با قوانین مغایر نباشد و نباید بر خلاف قانون مطالباتی بیان شود.

وی با اشاره به اینکه خبرنگاران باید جایگاه خود را حفظ کنند بیان داشت: برجسته کردن اشتراک‌های لامرد و مهر یکی از مهم‌ترین وظایف خبرنگاران این دو شهرستان است.

این مسئول  ادامه داد: باید تمام خبرنگاران و عکاسان در کنار مردم و مسئولان حضور فعال داشته باشند.

در ادامه این مراسم، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مهر نیز ابراز داشت: یک خبرنگار باید در هر صحنه‌ای و با هر شخصی ارتباط صمیمانه برقرار کند.

مهدی احمدی خاطرنشان کرد: تنظیم خبر باید بر اساس واقعیت و حقیقت صورت گیرد تا اعتماد بین مردم و مسئولان حفظ شود.

وی اضافه کرد: باید بیشتر تلاش شود که وحدت و همدلی میان مسئولان شهرستان‌های لامرد و مهر حفظ و روز به روز افزایش پیدا کند.

در ادامه مراسم تجلیل از خبرنگاران و عکاسان شهرستان‌های لامرد و مهر نماینده دفتر خبری خبرگزاری فارس در جنوب استان فارس نیز در سخنانی گفت: هر جا که احساس شود حق قشر زحمتکش کارگر در حال ضایع شدن است خارج از هرگونه مصلحت‌اندیشی و در اسرع وقت آن را پیگیری می‌کنیم.

محسن نیدانی با اشاره به فعالیت یک ساله خبرگزاری فارس در شهرستان لامرد گفت: دفتر خبرگزاری فارس در جنوب استان فارس به مرکزیت شهرستان لامرد افتتاح شد که نشان می‌دهد عملکرد ما در این مدت خوب بوده است.

به گزارش فارس، در ادامه این مراسم لوح تقدیر و هدایایی به رسم یادبود به تلاش‌گران عرصه اطلاع‌رسانی در لامرد و مهر اهدا شد.

انتهای پیام/2448/ذ40/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول