اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بردسکن:

افزایش سطح آگاهی و انعکاس واقعیت‌های جامعه وظیفه خبرنگاران است

فرماندار بردسکن گفت: انعکاس واقعیت‌های جامعه و اطلاع‌رسانی به مردم و مسئولان وظیفه خطیر خبرنگاران است.

افزایش سطح آگاهی و انعکاس واقعیت‌های جامعه وظیفه خبرنگاران است

به گزارش خبرگزاری فارس از بردسکن، محمداسماعیل یعقوب‌زاده عصر امروز در مراسم تجلیل از خبرنگاران این شهرستان که به مناسبت 17 مرداد ماه در محل سالن اداره ارشاد بردسکن برگزار شد ضمن تجلیل از خدمات شهید عرصه قلم، شهید محمود صارمی اظهار کرد: کار خبرنگاری یک کار خطیر و پر مخاطره است، بنا بر این خبرنگاران گاهی برای تهیه یک خبر تا سرحد از دست دادن جانش موضوع و تهیه خبر را دنبال می‌کند.

وی واقعه کربلا را مورد اشاره قرارداد و افزود: اگر نبود رسالت حضرت زینب(س) به حضرت امام سجاد(ع)، واقعه کربلا و عاشورا معلوم نبود به این شکل اتفاق بیفتد.

فرماندار بردسکن هشت سال دفاع مقدس را دفاع جانانه رزمندگان علیه دشمنان اسلام برشمرد و گفت: در طول دفاع مقدس خبرنگاران زیادی ضمن آگاهی رسانی به جامعه تلاش مضاعفی را داشتند و  برخی در این راه بزرگ به دلیل تهیه گزارش و خبر به شهادت رسیدند و شربت شهادت نوشیدند.

وی بیان واقعیت خبر و انعکاس آن را مورد اشاره قرار داد و اظهار داشت: خبرنگاران در انتقال اخبار در صورت رعایت ماموریت محوله آزاد هستند و مطالب آنها باید طوری منعکس شود که تقویت نظام، سبب رشد و شکوفایی شهرستان شود.

وی انتقاد سازنده را کار خبرنگاران و نویسندگان نام برد و افزود: در ظرافت کار خبرنگاران هیچ شکی نیست و گاهی یک گزارش خبرنگار می‌تواند نتیجه مثبتی را در منطقه ایجاد نماید.

وی گفت: هیچ یک از گروه‌های اجتماعی، سازمان‌های مردم نهاد، کشاورزان و صنعت‌گران به اندازه خبرنگاران و اصحاب رسانه نمی‌توانند در شکل‌دهی افکار عمومی نسبت به مسائل پیرامون خودشان تاثیر بگذارند.

یعقوب‌زاده با تجلیل از خبرنگاران این شهرستان که نهایت تلاش خود را در انعکاس توانمندی‌ها و مشکلات شهرستان انجام می‌د‌‌هند، اظهار داشت: خبرنگاران بازوان پر توان مسئولان و پل ارتباطی ما بین مرم و مسئولان هستند.

وی گفت: اگر بگوییم خبرنگاران نقش اول و موثرترین سلاح در بیداری اسلامی در کشورمان را به عهده داشته‌اند اغراق نکرده‌ایم.

وی افزود: خبرنگاران سنگرسازان جبهه فرهنگ انقلاب اسلامی هستند.

انتهای پیام/70021/ت30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول