اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس خانه مطبوعات ایلام:

خبرنگاران ولایی ایلام با نماینده مقام معظم رهبری در استان دیدار می‌کنند

رئیس خانه مطبوعات استان ایلام گفت: خبرنگاران ولایی ایلام با نماینده مقام معظم رهبری در استان دیدار می‌کنند.

خبرنگاران ولایی ایلام با نماینده مقام معظم رهبری در استان دیدار می‌کنند

حیدر داوودی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ایلام اظهار داشت: به مناسبت 17 مرداد روز خبرنگار اصحاب رسانه و مطبوعات استان ایلام با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام آیت‌الله محمد نقی لطفی دیدار می‌کنند.

وی ادامه داد: تجدید بیعت با شهدای گمنام بهشت رضای ایلام و ... از دیگر برنامه‌های امروز به مناسبت روز خبرنگار است.

این مسئول با اشاره به اینکه خبرنگار، تلاش‌گری خستگی‌ناپذیر، سخت‌کوشی مقاوم، دوراندیشی پیشگام، پیام‌رسانی آگاه، فداکاری‌ جاوید، دردمندی آشناست، اضافه کرد: دغدغه خبرنگار نوع دوستی، با روحی لطیف و چشمه ساری از گنجینه‌های پنهان در راستای کرامت انسان‌ها است و با زاویه و تبسم نگاهش نور امید را در باطن انسان‌ها زنده نگه می‌دارد.

وی گفت: خبرنگار، امین راز و رمز و اعتماد ساز در عرصه‌های سیاسی، فرهنگی، اجتماعی، تاریخی و هنری، شعر و ادب و عرفان و سلوک انسان‌های بیداری است، که در کوثر و زمزم وجودی خویش دریایی از معرفت و حقیقت‌یابی را در انظار و افکار عمومی جهان به تصویر می‌کشانند.

داوودی تصریح کرد: خبرنگاران در مکتب اسلامی همه مورد تکریم‌اند، اما بهترین و شجاع‌ترین خبرنگار آن کسی است که همانند شهید صارمی‌ها، آوینی‌ها، افشارها و صدها نفر دیگر وجود مبارک خویش را فدای اهدافشان می‌کنند.

رئیس خانه مطبوعات استان ایلام گفت: کار خبرنگار بجایی می‌رسد که رهبر عظیم الشأن انقلاب بر تابوت آوینی‌ها بوسه می‌زند.

وی ادامه داد: همچنین می‌شود گفت شهید حسین فهمیده نوجوان 13 ساله‌ای بود، که با شهادت خویش، خبر تراز اول تمام رسانه‌های بین‌المللی شد.

این مسئول اضافه کرد: گاهی خبرنگار، شخصی فعال است، که خبر می‌آفریند، فهمیده‌ها خودشان را فدا کردند، صارمی‌‌ها برای درج حقایق خویش را فدا کردند و امروز خبرنگاران و اصحاب رسانه‌ها به خود می‌بالند که در تاریخ انقلاب اسلامی، «سالروز شهادت شهید محمودی صارمی» را بنام روز خبرنگار گرامی داشته و تکریم می‌کنیم.

داوودی تصریح کرد: خورشید نورش همه جای جهان و حتی بخشی از کائنات و عمق اقیانوس‌ها را فرا می‌گیرد، همه اجرام آسمانی و کهکشان‌ها و فلک در هلال خورشید معنی و تشعشع خود را به نمایش می‌گذارند، منبع اصلی خورشید است و منبع همه انوار، از خدواند تبارک و تعالی سرچشمه می‌گیرد.

انتهای پیام/2246/ک30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول