اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار مرکزی:

خبرنگاران بستر همگرایی فرهنگی کشور را تقویت کنند

استاندار مرکزی طی پیامی آورده است: خبرنگاران با اطلاع‌رسانی دقیق و شفاف بستر همگرایی فرهنگی کشور را تقویت کنند.

خبرنگاران بستر همگرایی فرهنگی کشور را تقویت کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، علی‌اکبر شعبانی‌فرد در پیامی به مناسبت فرا رسیدن 17 مرداد روز خبرنگار که امروز نسخه‌ای از آن به دفتر خبرگزاری فارس ارسال شده، اظهار داشت: خبرنگاران سربازان توسعه فرهنگی جامعه هستند که باید با اطلاع‌رسانی دقیق و شفاف بستر همگرایی فرهنگی کشور را تقویت کنند.

در این پیام آمده است: روز خبرنگار یادآور حماسه آفرینی انسان‌هایی است که بقاء حقیقت را به بقاء خود ترجیح دادند و در مسیر جریان اطلاع رسانی صادقانه گام برداشتند.

در پیام استاندار مرکزی آمده است: روز خبرنگار فرصت مغتنمی برای بازخوانی کارنامه اطلاع رسانی هدفمند و شناخت نقاط قوت و ضعف آن است و خبرنگاران متعهد با ارزیابی عملکرد خود قدم‌های استوارتری را در مسیر آگاهی ‌بخشی و اعتلای نظام شکوهمند انقلاب اسلامی برخواهند داشت.

در این پیام ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خبرنگار آمده است: در شرایط جنگ نرم، خبرنگاران در صف نخست رویارویی با دشمن هستند و خبرنگاران تیزبین، متعهد و حامی ولایت صدای انقلاب را به جهان می‌رسانند.

انتهای پیام/87007/ذ/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول