اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر خانه مطبوعات گلستان:

مشخصات خبرنگاران گلستان قابل دسترسی می‎شود / ثبت‎نام 230 نفر در خانه مطبوعات گلستان

مدیر خانه مطبوعات گلستان از طراحی نرم‎افزاری به منظور تسهیل دسترسی به اطلاعات و مشخصات دقیق خبرنگاران استان خبر داد و گفت: مشخصات خبرنگاران گلستان از طریق این نرم‎افزار قابل دسترسی می‎شود.

مشخصات خبرنگاران گلستان قابل دسترسی می‎شود / ثبت‎نام 230 نفر در خانه مطبوعات گلستان

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، محمد آریان‎نیا شامگاه چهارشنبه در آئین افتتاح خانه مطبوعات گلستان اظهار داشت: بر اساس نرم‎افزار پیش‎بینی شده جزئیات اطلاعات خبرنگاران مختلف رسانه‎ها با تفکیک سن، مدرک تحصیلی و ... قابل گزارش و پیگیری است.

وی با بیان اینکه تاکنون اطلاعات آموزشی و بیمه خبرنگاران وارد سیستم نرم‎افزاری مذکور شده است، خاطرنشان کرد: تلاش می‎شود تا حدود یک ماه آینده نسبت به اتمام مشخصات در صورت رفع نقص مدارک خبرنگاران اقدام شود.

ثبت‎نام 230 نفر در خانه مطبوعات گلستان

مدیر خانه مطبوعات گلستان با بیان اینکه در حال حاضر 230 نفر در خانه مطبوعات ثبت‎نام کرده‎اند، تصریح کرد: با تشکیل کمیته چهار نفره و بررسی پرونده‎های خبرنگاران، نسبت به معرفی و غربال خبرنگاران واقعی از غیرواقعی مبادرت می‌شود و از تعداد 230 خبرنگار ثبت‎نام شده تاکنون 50 الی 60 نفر کنار گذاشته شده‎اند.

آریان‎نیا شکل‎گیری خانه مطبوعات استان را یک اقدام مناسب برشمرد و ابراز داشت: با فعالیت اعضا در خانه جدید، تعداد مراجعه‎کنندگان نیز افزایش یافته است.

وی با بیان اینکه خانه مطبوعات محلی برای بیان مشکلات، ارائه راهکار و پیگیری مطالبات به‌حق خبرنگاران شکل گرفته است، اذعان کرد: امیدواریم فعالیت خانه مطبوعات بتواند رضایت خاطر خبرنگاران استان را جلب و در راستای رفع موانع موجود گام بردارد.

خانه مطبوعات گلستان نیازمند تجهیزات

مدیر خانه مطبوعات گلستان با اشاره به اینکه تلاش خانه مطبوعات در راستای احقاق حقوق خبرنگاران واقعی و پرتلاش است، خاطرنشان کرد: باید تلاش کنیم تا خبرنگاران واقعی از غیرواقعی جدا شوند تا حقی از کسی تضییع نشود. 

آریان‌نیا از مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان خواست تا از لحاظ تجهیزاتی نظیر چاپگر، کولر و ... به خانه مطبوعات استان کمک کند و منتظری نیز قول مساعد داد تا در رفع نیازهای این خانه از هیچ تلاشی فروگذار نکند.

انتهای پیام/83001/ک30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول