اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی شهرستان خلخال:

خبرنگاران آیینه صداقت در جامعه هستند

فرمانده انتظامی شهرستان خلخال خبرنگاران را آیینه صداقت در جامعه عنوان کرد.

خبرنگاران آیینه صداقت در جامعه هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سرهنگ حسین بهمنی عصر امروز در آستانه سالروز شهادت شهید صارمی روز خبرنگار در دیدار خبرنگار واحد مرکزی خبر، خبرگزاری فارس و خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران گفت: خبرنگاران آیینه صداقت در جامعه هستند.

وی با بیان اینکه این قشر در تمامی ساعات شبانه‌روز در کنار مردم و مسئولان بوده و برای انعکاس مشکلات، شادی و خوشحالی مردم قدم در رسالتی سنگین برداشته‌اند از زحمات شبانه‌روزی این قشر تقدیر کرد.

بهمنی افزود: رسالت خبری امری مهم است که این وظیفه در جامعه به عهده کسانی است که دفاع از حقوق مردم و انعکاس مشکلات در راستای وظایف آنهاست.

فرمانده نیروی انتظامی خلخال به تعامل رسانه ملی، خبرگزاری‌های فارس، جمهوری اسلامی ایران و خبرگزاری بین‌المللی پیام کوتاه نسیم و سایر مطبوعات و جراید اشاره کرد و گفت: با تعامل است که جامعه از چنگال اعتیاد و سایر آسیب‌های اجتماعی رها می‌شود چرا که اطلاع‌رسانی شفاف به مردم و اینکه این اصلی‌ترین قدم را در اطلاع‌رسانی به مردم خبرنگاران انجام می‌دهد این قشر را شایسته توجه مسئولان دانست.

وی با گرامیداشت یاد شهید صارمی، از خبرنگاران خواست تا با جدیت در امر خطیر خبرنگاری پاسدار حافظ خون شهیدان و دستاوردهای امام راحل باشند.

در این دیدار از سوی فرماندهی انتظامی شهرستان خلخال و در حضور مسئول عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی خلخال از بهرام نقی‌زاده خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی، سید مصطفی مرادخانی خبرنگار صدا و سیما و خبرگزاری فارس و ستوان بهرام آذریان مسئول روابط عمومی نیروی انتظامی خلخال تجلیل شد.

انتهای پیام /62008/ک20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول