اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت‌ مدیره انجمن حمایت از زندانیان فردوس:

خانواده‌ مجرم نباید در جریان مجازات وی صدمه ببیند

رئیس هیئت مدیره انجمن حمایت از زندانیان و دادستان عمومی و انقلاب فردوس گفت: در جریان مجازات فرد مجرم، خانواده وی نباید مورد مجازات قرار گیرند.

خانواده‌ مجرم نباید در جریان مجازات وی صدمه ببیند

به گزارش خبرگزاری فارس از فردوس، حجت‌الاسلام والمسلمین علی نسایی عصر امروز در جشن حمایت از زندانیان فردوس اظهار کرد: زندگی اجتماعی بشر همراه با جرم و جنایت است و در هر جامعه‌ای افراد قانون‌شکن و قانون‌گریز وجود دارند که باید طبق قانون با آنها رفتار شود.

وی افزود: مجازات فرد مجرم باید به‌گونه‌ای باشد که در این جریان، خانواده وی کمترین صدمه را ببیند و مورد مجازات قرار نگیرند.

رئیس هیئت مدیره انجمن حمایت از زندانیان فردوس تصریح کرد: آموزش خانواده زندانیان، انجام امور فرهنگی نظیر حفظ قرآن کریم و مقاله‌نویسی در داخل زندان، توزیع 229 سبد کالای موادغذایی بین خانواده زندانیان و نیز تشویق فرزندان زندانیان به تحصیل علم و دانش از جمله اقدامات انجام شده در این انجمن است.

نسایی معرفی خانواده زندانیان به مراکز حمایتی و درمانی، پرداخت 9 میلیون و 410 هزار تومان کمک نقدی، تقدیر از 55 دانش‌آموز ممتاز، پرداخت دو میلیون و 690 هزار تومان کمک به زندانیان نیازمند و درمان و تحصیل فرزندان آنان و توزیع  100 بسته محصولات فرهنگی در ماه مبارک رمضان را از دیگر اقدامات انجام شده در انجمن حمایت از زندانیان فردوس عنوان کرد.

فعالیت 23 ساله انجمن حمایت از زندانیان فردوس

معاون سیاسی، اجتماعی فرماندار فردوس با اشاره به فعالیت 23 ساله انجمن حمایت از زندانیان فردوس، یادآور شد: این انجمن یک تشکل خصوصی غیردولتی است که توسط مردم و افراد نیکوکار اداره می‌شود.

محمدعلی جوان گفت: اجر و پاداش کار خیری که در ماه مبارک رمضان انجام می‌شود چندین برابر دیگر ماه‌ها است و انجام کار خیر در این ماه پربرکت در واقع توفیقی بزرگ است که نصیب انسان‌های خیراندیش و نیکوکار می‌شود.

وی افزود: اگر چه انجمن حمایت از زندانیان فردوس سابقه‌ای طولانی دارد ولی این انجمن نمود بیرونی نداشته و بسیاری از مردم شناخت لازم را از این انجمن ندارند که باید با اطلاع‌رسانی جای این مؤسسه خیریه را نیز در جامعه باز کنیم.

در این مراسم کمک‌های حاضران به انجمن حمایت از زندانیان فردوس جمع‌آوری شد.

انتهای پیام/69007/ق30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول