اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو کمیسیون تلفیق خبر داد

بودجه 200 میلیارد تومانی مجلس برای حمایت از زندانیان

عضو کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی از بودجه 200 میلیارد تومانی مجلس برای حمایت از زندانیان غیر عمد خبر داد.

بودجه 200 میلیارد تومانی مجلس برای حمایت از زندانیان

رجب رحمانی در حاشیه جشن گلریزان تاکستان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تاکستان به ساز و کارهای مجلس شورای اسلامی برای حمایت از زندانیان غیر عمد اشاره و اظهار داشت: کمیسیون تلفیق در قانون بودجه سال 92 در حدود 200 میلیارد تومان برای حمایت از زندانیان و تصادف‌های غیرعمد و مسئله خطرات کارگاهی و موارد اینچنینی تخصیص داده است.

رحمانی به اهمیت کار آزادی زندانیان اشاره کرد و افزود: تعدادی از افراد همواره در جامعه با مشکلات مالی ناشی از تصادف، نداشتن توان مالی برای پرداخت مهریه و موارد اینچنینی روبرو بوده و درگیر زندان هستند.

نماینده مردم تاکستان در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: بسیاری از زندانیان حاضر در ندامتگاه‌های کشور جزو انسان‌های عادی و بدون شر هستند که باید مقدمات کمک به این زندانیان در حد توانی که افراد خیر دارند مهیا شود.

رحمانی با اشاره به اینکه میزان حمایت‌های مجلس در سال‌های قبل یک هزار و 800 میلیارد تومان بوده است، ابراز داشت: همچنین مجلس شورای اسلامی 38 میلیارد تومان اعتبار برای حمایت از زندانیان مؤثر تخصیص داده است.

وی عنوان کرد: تفاوت زندانیان مؤثر با غیر عمد در این است که گروه زندانیان مؤثری با حکم قضایی زندانی می‌شوند و 200 میلیارد تومان اعتبار مجلس نیز برای زندانیان غیرعمد پیش‌بینی شده است.

رحمانی تصریح کرد: همچنین حرکت خداپسندانه خیرین، مردم و مسئولان تاکستانی در برپایی جشن‌های گلریزان تاکنون ارزنده و نشان از سابقه دیرینه مردم این خطه در نیکوکاری دارد.

انتهای پیام/77005/ی20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول