اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس زندان شاهرود خبر داد

آزادی مشروط 72 نفر از زندانیان شاهرود

رئیس زندان شاهرود از موافقت با آزادی مشروط 72 نفر از زندانیان این شهرستان خبر داد.

آزادی مشروط 72 نفر از زندانیان شاهرود

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان به نقل از روابط عمومی اداره کل زندان‏‌ها و اقدامات تأمینی- تربیتی استان سمنان، امید کهربایی گفت: با اجرای قانون جدید مجازات اسلامی و دستورالعمل ساماندهی زندانیان و کاهش جمعیت کیفری از سوی رئیس قوه قضاییه، شورای طبقه‏‌بندی زندان شاهرود با اعطای آزادی مشروط به 72 نفر از مددجویان واجد شرایط موافقت کرد.

وی افزود: درخواست این افراد پس از موافقت شورای طبقه‏‌بندی زندان به مراجع قضایی ارسال شده است و امیدواریم تمامی این افراد تا آخر هفته جاری از زندان آزاد شوند.

رئیس زندان شاهرود خاطرنشان کرد: آزادی این تعداد زندانی از سوی مراجع ذی‏صلاح قضایی افزون بر کاهش آمار جمعیت کیفری زندان، موجب پیشگیری و کاهش آسیب رفتارهای پرخطر نیز می‌شود.

کهربایی یادآور شد: از زمان ابلاغ دستورالعمل ساماندهی و کاهش جمعیت کیفری در تیر ماه امسال، تعداد 94 نفر از زندانیان دارای شرایط، با استفاده از آزادی مشروط و مرخصی پایان حبس، از زندان آزاد شده‏‌اند.

انتهای پیام/2249/ی/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول