اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط خیران خرم‌بیدی صورت گرفت

اهدای یک‌میلیارد ریال برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد

خیران خرم بیدی یک‌میلیارد ریال برای آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد اهدا کردند.

اهدای یک‌میلیارد ریال برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی فرمانداری خرم بید، فرماندار خرم بید در مراسم جشن گلریزان این شهرستان اظهار داشت: افراد بسیاری هستند که ناخواسته و بدون اختیار دچار مشکلات شده‌اند و قادر به حل آن نبوده و بر اساس حکم قضایی در زندان به‌سر می‌برند.

داوود ایوبی افزود: بر اساس آیات و روایات ترحم بر دیگران دارای اجر و ثواب دنیوی و اخروی است که می‌طلبد در مورد افرادی که بنا بر جرائم غیرعمد در زندان به‌سر می‌برند مرحمتی از طرف افراد خیر صورت پذیرد تا آنها به آغوش گرم خانواده خود باز گردند.

وی ابراز داشت: با زندانی شدن یک نفر به ویژه سرپرست خانواده بنیان خانواده دچار مشکلات شده و در برخی موارد خسارت‌های جبران‌ناپذیری ایجاد می شود.

ایوبی ابراز داشت: باید با همدلی و همیاری و رافت اسلامی زمینه آزادسازی این‌گونه افراد را فراهم کنیم چراکه با نجات یک فرد، خانواده و در نهایت جامعه را نجات می‌دهیم.

رئیس شورای اداری شهرستان خرم بید ابراز داشت: چه نیکو است زمانی که به واسطه عمل خیرخواهانه ما فردی از زندان آزاد می‌شود و لبخند محبت و رضایت بر لبان کودکان آن خانواده می‌نشیند و خشنودی حضرت حق نیز محقق می‌شود.

فرماندار خرم بید با بیان اینکه 33 نفر از افراد این شهرستان بر اساس مشکلات مالی در زندان به ‌سر می‌برند گفت: از این تعداد محکومان 16 نفر بر اساس شناسایی دادگستری و مددکاری زندان واجددریافت کمک‌های خیران و این مراسم می‌شوند.

وی بیان کرد: به لطف حضرت حق این شهرستان از وجود خیران بسیاری بهره‌مند است که امروز نیز با حضور خود برگ زرین دیگری در دفتر افتخارات خود ثبت می کنند.

ایوبی اضافه کرد: سعادت بزرگی است که در شب قدر سیره علوی احیا و با کمک و انفاق، اسیری از بند آزاد و رها شود.

در ادامه این مراسم خیران صفاشهری یک‌میلیارد ریال را به منظور آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد این شهرستان اهدا کردند.

انتهای پیام/2448/ح/مر3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول