اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امروز برگزار می‌شود

جشن گلریزان برای آزادی زندانیان همدانی

مدیرکل زندان‌های همدان از برگزاری جشن گلریزان در سیزدهم مرداد خبرداد و گفت: این جشن به منظور کمک به آزادی زندانیان دیه و جرائم غیر عمد در همدان برگزار می‌شود.

جشن گلریزان برای آزادی زندانیان همدانی

به گزارش  خبرگزاری فارس از همدان به نقل از روابط عمومی اداره کل زندان‌های همدان، حسن محمدیاری از برگزاری جشن گلریزان برای آزادی زندانیان دیه و جرایم غیر عمد خبر داد و گفت: چه عمل و کار خیری برتر و بهتر از آزادسازی یک فرد که سرپرستی یک خانواده را به عهده دارد و به دلیلی غیر عمد در زندان گرفتار شده است.

وی برگزاری جشن‌های گلریزان را سنتی حسنه و ماندگار دانست و افزود: نیکوکاران در این ماه با نیتی خالص به یاری افرادی که بدون قصد و غرض مرتکب جرمی غیر عمد شدند، می‌شتابند که این امری خداپسندانه و ماندگار است.

مدیرکل زندان‌های استان همدان خاطرنشان کرد: حضور خیرین و مسئولان اجرایی در جشن گلریزان، گویای همکاری، همدلی و مشارکت آن‌ها در این امر مهم است.

وی با اشاره به حدیثی از حضرت علی(ع) در مورد بخشش و احسان تصریح کرد: طبق فرموده آن حضرت، هر کس با دست کوتاه ببخشد از دستی بلند، اجر و پاداش می‌گیرد.

محمدیاری در پایان سخنانش گفت: هم‌اکنون 198 زندانی دیه و جرائم غیر عمد در زندان‌های استان همدان منتظر یاری نیکوکاران هستند.

انتهای پیام/89007/خ/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول