اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مجتمع حرفه‌‏آموزی و کاردرمانی سمنان:

15 نفر از زندانیان سمنان آموزشیار شدند

رئیس مجتمع حرفه‌‏آموزی و کاردرمانی سمنان گفت: 15 نفر از مددجویان مجتمع حرفه‌آموزی و کار‌درمانی سمنان آموزشیار شدند تا زندانیان بی‌سواد را شناسایی کنند و به آنها سواد بیاموزند.

15 نفر از زندانیان سمنان آموزشیار شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان به نقل از روابط عمومی اداره کل زندان‏ها و اقدامات تأمینی و تربیتی استان سمنان، اسماعیل جمیاری اظهار کرد: با توجه به واگذاری تشکیل کلاس‏های سوادآموزی به مددجویان مجتمع حرفه‏‌آموزی و کاردرمانی سمنان توسط نهضت سوادآموزی، 15 نفر از مددجویان مجتمع حرفه‏‌آموزی و کاردرمانی سمنان موفق به دریافت گواهی آموزشیاری شدند.

رئیس مجتمع حرفه‏‌آموزی و کاردرمانی سمنان افزود: با همکاری آموزش و پرورش شهرستان سمنان، این تعداد از مددجویان مجتمع حرفه‏‌آموزی و کاردرمانی سمنان، در دوره توجیهی و آموزشی طرح واگذاری سوادآموزی شرکت کرده و موفق به دریافت گواهی آموزشیاری شدند.

وی با قدردانی از همکاری مسئولان نهضت سوادآموزی و آموزش و پرورش استان سمنان، استفاده از توان علمی مددجویان، آموزش اتاق به اتاق و پرداخت حق‏‌الزحمه به آموزشیاران مددجو در مقابل باسواد کردن زندانیان را از جمله امتیازات این طرح دانست.

رئیس مجتمع حرفه‏‌آموزی و کاردرمانی سمنان اظهار امیدواری کرد؛ با توجه به وجود آموزشیاران مددجو در داخل بندهای زندان، همه افراد بی‌سواد شناسایی و با تشکیل کلاس، ریشه جهل و بی‌سوادی در این مجتمع خشکیده شود.

انتهای پیام/2249/ز/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول