اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در اقدام خیر خواهانه مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی

8 زندانی دیه استان مرکزی آزاد می‌شوند

مدیرکل زندان‌های استان مرکزی از آزادسازی هشت زندانی دیه این استان خبر داد.

8 زندانی دیه استان مرکزی آزاد می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک خشایار جمشیدی ظهر امروز در حاشیه بازدید مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان از زندان مرکزی اراک اظهار داشت: طی این بازدید مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان در اقدامی خیر خواهانه زمینه آزاد سازی هشت نفر از زندانیان جرایم غیر عمد را فراهم کرد.

وی تصریح کرد: از این تعداد زندانی پنج نفر از زندانیان بند نسوان و سه نفر از زندانیان زندان مرکزی بودند که با کمک 140 میلیون ریالی اداره اوقاف با طی مراحل قانونی از زندان آزاد خواهند شد.

مدیرکل زندان‌های استان مرکزی در بخش دیگری از سخنان خود از برگزاری جشن گلریزان در روز 26 ماه مبارک رمضان خبر داد و بیان داشت: در حال حاضر 200 نفر از زندانیان و خانواده آنها در انتظار کمک‌های خیران و نیکوکاران هستند که این جشن به منظور جمع‌آوری کمک برای آزاد سازی این زندانیان برگزار می‌شود.

جمشیدی گفت: از ابتدای سال‌جاری تاکنون 56 نفر از زندانیان جرایم غیر عمد استان آزاد شده‌اند که اعتبار تامین شده برای آزادی این زندانیان 137 میلیارد و 388 میلیون ریال بوده است.

انتهای پیام/87006/ق20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول