اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل زندان‌های استان زنجان خبر داد

برگزاری کلاس‌های آموزشی هنری ویژه زندانیان زنجانی

مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی استان زنجان از برگزاری کلاس‌های آموزشی هنری ویژه زندانیان زنجانی خبر داد.

برگزاری کلاس‌های آموزشی هنری ویژه زندانیان زنجانی

علاءالدین کریمی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: اداره کل زندان‌های استان زنجان در راستای ارتقای سطح آگاهی مددجویان اقدامات مختلفی را انجام و دوره‌های آموزشی در موضوعات گوناگون برگزار می‌کند.

وی با اشاره به اینکه ارتقای سطح آگاهی زندانیان تاثیر بسزایی در عملکرد آنها پس از آزادی دارد، اضافه کرد: سالانه کلاس‌های آموزشی مختلفی ویژه زندانیان در استان برگزار می‌شود.

مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی استان زنجان در ادامه با اشاره به اینکه سال گذشته کلاس‌های آموزشی هنری در رشته‌های موسیقی سنتی، تئاتر و هنرهای تجسمی ویژه زندانیان برگزار شد، افزود: در این دوره‌ها 270 نفر از زندانیان زنجانی حضور داشتند.

این مسئول همچنین به برگزاری کلاس‌های عقیدتی در رشته‌های نهج‌البلاغه، اندیشه‌های اخلاقی و... برای زندانیان اشاره کرد و گفت: در این دوره آموزشی یک‌هزار و 500 زندانی زنجانی حضور داشتند.

کریمی همچنین به برگزاری کلاس‌های صنایع‌دستی با همکاری سازمان صنایع‌دستی و میراث فرهنگی استان اشاره کرد و افزود: در این دوره آموزشی 310 نفر از زندانیان زنجانی حضور داشتند و مهارت‌های لازم را فرا گرفتند.

وی با اشاره به برگزاری دوره آموزشی کمک‌های اولیه با همکاری جمعیت هلال‌احمر استان زنجان، تصریح کرد: در این دوره که 490 نفر از زندانیان زنجانی حضور داشتند، موضوعات مختلفی همچون نحوه امدادرسانی به مصدوم در محل حادثه، انجام کمک‌های اولیه ضروری و... آموزش داده شد.

* برگزاری کلاس‌های آموزش از راه دور با حضور زندانیان زنجانی

مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی استان زنجان به برگزاری کلاس‌های آموزش از راه دور با حضور زندانیان زنجانی اشاره کرد و یادآور شد: این دوره‌ها با همکاری سازمان آموزش و پرورش استان برای 65 نفر برگزار شد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به برگزاری کلاس‌های دانشگاه با حضور زندانیان زنجانی اشاره کرد و متذکر شد: این کلاس‌ها برای 10 نفر از زندانیان زنجانی در مقاطع کارشناسی و دو نفر از زندانیان در مقاطع کارشناسی ارشد برگزار شد.

کریمی برگزاری کلاس‌های سوادآموزی از سطوح مقدماتی نهضت سوادآموزی تا سطوح دبیرستان را نیز از دیگر اقدامات اداره کل زندان‌ها در راستای ارتقای سطح آگاهی زندانیان عنوان کرد و اذعان داشت: در این دوره‌ها 90 نفر از زندانیان زنجانی حضور پیدا کردند.

انتهای پیام/73005/ن30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول