اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اداره کل زندان‌های کرمان تاکید کرد

ضرورت توجه ویژه به خانواده زندانیان نیازمند کرمان

معاون اصلاح و تربیت اداره کل زندان‌های استان کرمان گفت: آمار بالای زندانیان استان کرمان ضرورت توجه بیشتر بر زندانیان و خانواده‌های آنها را نشان می‌دهد.

ضرورت توجه ویژه به خانواده زندانیان نیازمند کرمان

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، کرامت عبدلی صبح امروز در جلسه‌ای با موضوع پیشگیری از جرائم و آسیب‌های اجتماعی‌ بر لزوم همکاری ادارات برای پیشگیری از وقوع جرم تاکید کرد و اظهار داشت: آمار زندانیان استان کرمان بسیار بالاست و این امر ضرورت توجه بیشتر بر زندانیان و خانواده‌های آنها را نشان می‌دهد.

وی از فعالیت‌های اداره کل زندان‌ها در زمینه پیشگیری از وقوع جرائم یاد کرد و بیان داشت‌: روان درمانی‌، متادون درمانی و تهیه و پخش فیلم‌ها و انیمیشن‌های پیشگیرانه از جمله این فعالیت‌ها است.

عبدلی خواستار برگزاری جلسات و همکای بیشتر در زمینه پیشگیری از وقوع جرائم با اداره فرهنگی و مشارکت‌های مردمی معاونت اجتماعی دادگستری شد و عنوان کرد: امیدواریم در سایه جلسات و هم‌اندیشی‌های دو جانبه برنامه‌های آتی از تاثیر‌گذاری بیشتری برخوردار باشد.

مدیر همکاری‌های فرهنگی و مشارکت‌های مردمی معاونت اجتماعی دادگستری استان کرمان در این جلسه گفت: نهادها و ادارات در راستای تحقق اصل 156 قانون اساسی جمهوری اسلامی و ارتقای سلامت اجتماعی باید برنامه‌ریزی و تعامل داشته باشند.

اکبر یزدی‌زاده‌ افزود‌: زمینه‌های مشترک همکاری و ظرفیت‌های موجود طرفین باید مورد بررسی قرار گرفته و برای ارتقای سلامت اجتماعی برنامه‌ریزی صورت گیرد.

وی تصریح کرد: باید از ظرفیت‌های ادارات و نهادها برای پیشگیری از وقوع جرم و اصلاح مجرمان با اقدامات مناسب بهره گرفت و در برنامه‌ریزی‌‌، افزایش آگاهی‌های عمومی را مد‌نظر قرار داد.

یزدی‌زاده بر لزوم استفاده از مبلغان دینی در زندان‌ها ‌اشاره کرد و بیان داشت: این مبلغان می‌توانند اشاعه دهنده پیام‌های پیشگیرانه و تحقق بخش رسالت پیشگیری از وقوع جرم باشند.

انتهای پیام/2446/ی30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول