اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر حزب موتلفه اسلامی استان زنجان:

نظام ایران شرکت سهامی نیست/ احزاب سهم‌خواهی نکنند

دبیر حزب موتلفه اسلامی استان زنجان گفت: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران شرکت سهامی نیست که برخی از احزاب سهم‌خواهی بکنند.

نظام ایران شرکت سهامی نیست/ احزاب سهم‌خواهی نکنند

روح‌الله صمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران یک نظام الهی است.

وی با اشاره به اینکه افرادی که توانایی خدمت در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را دارند باید به نظام خدمت کنند، تصریح کرد: خدمت به نظام یک وظیفه است.

دبیر حزب موتلفه اسلامی استان زنجان با تاکید بر اینکه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران شرکت سهامی نیست که برخی از احزاب انتظار سهم داشته باشند، اضافه کرد: در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هر کسی از این ادعاها کند و سهم‌خواهی داشته باشد، باید طرد شود.

وی با بیان اینکه برخی از کشورهای غربی همه تلاش خود را صرف رسیدن به قدرت می‌کنند و از طریق قدرت به ثروت دست پیدا می‌کنند، افزود: آنها رسیدن به مطامع دنیوی را مورد توجه قرار می‌دهند.

صمدی با اشاره به اینکه فرد با سهم‌خواهی نمی‌تواند به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خدمت کند، تاکید کرد: چنین فردی فقط به دنبال مطامع خود است.

وی با بیان اینکه اگر عرصه و زمینه برای کسی فراهم شود باید خدمت کند، ادامه داد: دولت نیز باید از همه توانایی‌ها و ظرفیت‌هایی که مردم دارند در راستای خدمت‌رسانی بهتر استفاده کند.

دبیر حزب موتلفه اسلامی استان زنجان با بیان اینکه باید در حد مقدور از توانمندی‌ها و استعدادهای بالنده‌ای که قصد خدمت دارند در عرصه‌های مختلف استفاده شود، یادآور شد: باید زمینه را برای خدمت چنین افرادی در کشور فراهم کرد.

وی با اشاره به اینکه رییس‌جمهور منتخب در مراسم تنفیذ اعلام کردند که پیروز عرصه انتخابات مردم بودند و حزب خاصی منشأ اثر پیروزی وی نبوده است، افزود: رئیس‌جمهور جدید مردم را عامل خلق حماسه سیاسی در کشور می‌شمارد.

انتهای پیام/73006/ق20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول