اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه کردستان:

کردستان از خدمات نظام اسلامی بهره‌مند است/ جبران ضعف‌های دولت‌های گذشته در دولت جدید

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه بیت‌المقدس گفت: خدمات نظام اسلامی در استان قابل تقدیر است اما خلاءهایی وجود دارد که باید در دولت آینده به آن توجه بیشتری کرد.

کردستان از خدمات نظام اسلامی بهره‌مند است/ جبران ضعف‌های دولت‌های گذشته در دولت جدید

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، حجت‌الاسلام محسن حیدریان ظهر امروز در حاشیه راهپیمایی روز قدس در مصاحبه با خبرنگاران با قدردانی از حضور مردم در این راهپیمایی، اظهار کرد: تلاش ما برای آزادی فلسطین بر مبنای شعار رهبری است.

وی تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب تاکید دارند که باید 4.5 میلیون نفر جمعیت آواره فلسطینی به سرزمین خود بازگردند و در قالب برگزاری یک انتخابات آزاد سرنوشت خود را رقم بزنند در آن صورت حکومت منتخب باید مورد تایید تمامی جهان باشد.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه کردستان در ادامه به مبنای نظام اسلامی و قانون اساسی کشورمان اشاره و تصریح کرد: هم نظام اسلامی و هم قانون اساسی ما ریشه در اسلام و قرآن دارد و مطابق با این شریعت خدمت به مردم باید اولویت کارگزاران نظام اسلامی باشد.

به گفته حجت‌الاسلام حیدریان، نظام اسلامی در قبال تمامیت ارضی کشور، خدمت به مردم در بخش‌های مختلف و تامین امنیت و آرامش مردم مسئولیت دارد و هرچند از اول انقلاب عرصه‌های خدمت‌رسانی با سرعت قابل توجهی آغاز شد اما تحمیل یک جنگ نابرابر موجب شد روند آن تا حدودی کند شود.

وی اضافه کرد: در این اثنا استان کردستان به واسطه درگیری دو جنگ داخلی و خارجی از قافله سازندگی عقب ماند و اکنون نیز فاصله‌ای با سایر استان‌ها دارد که نیاز به همت دوچندان کارگزاران نظام اسلامی و تدابیر ویژه‌ای در دولت آینده است.

حجت‌الاسلام حیدریان خاطرنشان کرد: هر کدام از دولت‌ها از سازندگی تا اصلاحات و دولت‌های احمدی‌نژاد خدماتی را به مردم ارائه دادند و هر کدام با نیت خدمت وارد گود شدند اما مسیرها متفاوت بود.

وی اضافه کرد: در دولت‌های آقای احمدی‌نژاد خدماتی انجام شد اما ضعف‌هایی نیز در آن وجود داشت که دولت آقای روحانی باید تدابیری بیاندیشد تا ضمن تقویت نقاط قوت، نقاط ضعف آنان را پوشش دهد.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه بیت‌المقدس گفت: افراط و تفریط در بیان خدمات نباید صورت بگیرد همانگونه که ما نیمه پر لیوان را می‌بینیم باید به نیمه خالی لیوان هم توجه داشته باشیم تا برای پوشش آن‌ها هم برنامه‌ریزی شود.

وی اضافه کرد: ما منکر خدمات دولت‌ها در استان کردستان نیستیم اما اینکه مردم این استان در اوایل انقلاب و دوران جنگ تحمیلی متحمل رنج‌هایی شده بودند لذا شإنیت آنها فراتر از کارهای انجام شده است و باید به این مسائل توجه ویژه‌تری بشود.

حجت‌الاسلام حیدریان یادآور شد: ایثارگران استان کردستان و بخصوص پیشمرگان کردستان که در اوایل انقلاب اسلامی برای حفاظت از مرزهای میهن اسلامی در این استان جان خود را در طبق اخلاص گذاشتند نباید با بی‌مهری مواجه شوند لذا لازم است برای تامین معیشت فرزندان آنان چاره‌اندیشی شود.

وی در ادامه بر توجه بیشتر به حوزه فرهنگی استان تاکید کرد و با اشاره به مشاهده رگه‌های تهاجمات دشمنان در مباحث فرهنگی، گفت: حوزه فرهنگ در استان باید مواظب جریان افراطی باشد و از این طرف نیز عکس‌العمل‌ها را مراقبت نماید تا هنجارها به ناهنجاری تبدیل نشود.

حجت‌الاسلام حیدریان در ادامه سخنان خود روحانیون را زبان گویای مردم خواند و از مسئولان حوزه فرهنگی خواست تا از این قشر برای رفع مسائل و مشکلات کمک بگیرند.

وی در پایان با اشاره به اقدامات نظام اسلامی در بخش‌ زیرساخت‌های توسعه‌ای، گفت: سرمایه‌گذاری در استان ضرورت دارد و باید در دولت جدید مواردی از قبیل لاستیک‌سازی، پتروشیمی و اقدامات زیربنایی که در این دولت ناتمام مانده است، پیگیری شود.

انتهای پیام/79001/ر40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول