اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی استان زنجان:

دولت منتخب با رفع تحریم‌ها انتظارات مردم را محقق ‌کند

دبیر جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی استان زنجان گفت: اگر دولت منتخب تحریم‌ها را برطرف کند، انتظارات مردم را برآورده کرده است.

دولت منتخب با رفع تحریم‌ها انتظارات مردم را محقق ‌کند

میلاد اسدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: با توجه به خردگرایی دولت منتخب، پیش‌بینی می‌شود کابینه وی متشکل از اصول‌گرایان و اصلاح‌طلبان باشد.

وی با اشاره به اینکه سیاست خارجی دولت منتخب نسبت به گذشته تغییر پیدا می‌کند، خاطرنشان کرد: با توجه به شعاری که حجت‌الاسلام حسن روحانی داشته است، به نظر می‌رسد در بخش سیاست خارجی و در راستای تعامل و اعتدال تغییراتی ایجاد شود.

دبیر جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی استان زنجان با بیان اینکه برنامه‌های رئیس‌جمهور منتخب در زمینه تعدیل وضعیت اقتصادی کشور از مهم‌ترین عوامل اعتماد مردم به وی بوده است، تصریح کرد: انتظار داریم وضع اقتصادی کشور بهتر از گذشته شود.

وی با تاکید بر اینکه امیدواریم دولت منتخب در راستای رفع مشکلات اقتصادی تلاش فراوانی داشته باشد، اضافه کرد: بخشی از این مشکلات موجود در کشور به سیاست خارجی برمی‌گردد.

اسدی با اشاره به اینکه تحریم‌ها در زمینه معیشت و زندگی مردم کشور تاثیر گذاشته است، یادآور شد: اگر دولت منتخب تحریم‌ها را برطرف کند، انتظارات و خواسته‌های مردم از وی محقق می‌شود.

وی با بیان اینکه در دولت دهم از بعد فرهنگی، فرهنگ اصیل و مورد نظر مردم محقق نشده است، افزود: قانون حجاب و عفاف که اجرا نشد در این مقوله تسامح نیز روی داد.

دبیر جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی استان زنجان با اشاره به اینکه ناهنجاری‌ها در زمینه حجاب و عفاف در کشور بیشتر شده است، ادامه داد: امیدواریم دولت منتخب در این راستا مثمر ثمر باشد.

وی با بیان اینکه دولت نهم عملکرد بهتری نسبت به دولت دهم داشته است، اذعان داشت: دولت دهم نیز در دو سال نخست فعالیت خود بهتر از دو سال پایانی اقدام کرد.

اسدی با اشاره به اینکه در سال‌های اخیر دولت دهم، حاشیه‌های دولت بیشتر شده بود، اظهار داشت: این امر سبب ایجاد اختلال در خدمت‌رسانی به مردم و ایجاد مشکلاتی شد.

وی اضافه کرد: عملکرد ضعیف برخی از دستگاه‌های دولتی در دولت دهم، مردم را نسبت به مشی و برنامه‌های حسن روحانی امیدوار و ترغیب کرده است.

انتهای پیام/73006/ق30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول