اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی اصفهان عنوان کرد

تعیین قیمت لوازم خانگی در گرو تصمیمات ارزی دولت منتخب

رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی اصفهان گفت: در حال حاضر بازار محصولات لوازم خانگی راکد است و خریداران تا روی کار آمدن دولت جدید و اتخاذ تصمیمات ارزی و تثبیت نرخ دلار دست نگه داشته‌اند.

تعیین قیمت لوازم خانگی در گرو تصمیمات ارزی دولت منتخب

اکبر زادمهر امروز در گفت‌‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به وضعیت بازار لوازم خانگی و نواسانات قیمت ارز اظهار داشت: با توجه به نوسانات قیمت دلار در چند ماه اخیر ما شاهد تغییراتی در قیمت لوازم خانگی شده‌ایم و در حال حاضر خرید و فروشی صورت نمی‌گیرد و قیمت‌ها ثابت و بدون تغییر است.

وی در واکنش به افزایش قیمت لوازم خانگی و بی سابقه بودن آن در طول این سال‌ها عنوان کرد: درطول یک سال اخیر روند بالا رفتن قیمت‌ها با سرعت قابل توجهی افزایش یافت به طوری که قیمت لوازم خانگی با رشد 300درصدی همراه بوده است.

رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی اصفهان اضافه کرد: همه مصرف کننده‌ها و خریداران منتظر کاهش قیمت و ثبات آن هستند، اما اکنون بازار در بلاتکلیفی به سر می‌برد و ما شاهد قیمت‌های کاذب و بالایی در بازار این محصولات هستیم.

زادمهر، رغبت مردم برای مصرف کالاهای خارجی را بیشتر دانست و تصریح کرد: برند‌های خارجی در بازار مشتری بیشتری دارد و برندهای ایرانی به دلیل پایین بودن کیفیت از استقبال کم‌تری برای خرید برخوردار است.

این مسئول در واکنش به ممنوعیت ورود کالاهای خارجی و فراوانی آن‌ها در بازار بیان داشت: برخی از محصولات لوازم خانگی در انبار‌های فروشندگان ذخیره شده و برخی از آن‌ها به وسیله قاچاق وارد بازار شده است.

رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی اصفهان با توجه به کالاهای انبار شده در گمرک تاکید کرد:هنوز روند مشخصی برای واردات لوازم خانگی تعیین نشده و بیشتر کالا‌ها در گمرک بلاتکلیف مانده است واین موضوع به دستورات دولت منتخب بستگی دارد.

وی ادامه داد: امیدواریم با روی کار آمدن دولت جدید و اتخاذ تصمیماتی برای ثبات قیمت ارز تعادل قیمت‌ها به بازار این محصولات برگردد و بازار نیز از این رکود خارج شود.

زادمهر در توصیه به خریداران لوازم خانگی متذکر شد: خریداران لوازم خانگی تا روی کار آمدن دولت جدید و اتخاذ تصمیماتی برای نرخ ارز و گمرک کالا‌های وارداتی، برای خرید دست نگه دارند.

انتهای پیام/63015/ن30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول