اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی استان بوشهر عنوان کرد

افزایش فشار سهم‌خواهانه برخی گروه‌ها در شکل‌گیری دولت جدید

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی استان بوشهر گفت: فشار سهم‌خواهانه گروه‌ها و احزاب در شکل‌گیری و مأموریت دولت اعتدال و تدبیر افزایش یافته است.

افزایش فشار سهم‌خواهانه برخی گروه‌ها در شکل‌گیری دولت جدید

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، عبدالله فاتحی عصر امروز در بیانیه‌ای با بیان اینکه یکی از مطالبات مقام معظم رهبری در سال‌جاری حماسه سیاسی بود، اظهار داشت: این حماسه باحضور پرشکوه مردم در 24 خرداد تحقق پیدا کرد و در یک انتخابات کاملاً آزاد و تبلیغات گسترده، حجت‌الاسلام حسن روحانی با اکثریت آرا انتخاب شد.

وی با بیان اینکه شعارهای انتخاباتی حسن روحانی در راستای حل مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم نقش تعیین‌کننده‌ای در موفقیت وی داشت، عنوان کرد: هشت سال حاکمیت اصولگرایان هرچند خدمات بسیار ارزنده‌ای در مسیر رشد و شکوفایی کشور و بهبود وضع معیشتی مردم به ارمغان آورد، اما درسال آخر دولت احمدی‌نژاد به دلیل گسترش تحریم‌ها، عدم فروش نفت، کمبود ارز و ضعف مدیریت گروه اقتصادی، دولت گرفتار تورم افسارگسیخته و چندبرابر شدن قیمت ارز شد.

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی استان بوشهر تصریح کرده است: احمدی‌نژاد به مشورت دادن‌های سایرگروه‌های اصول‌گرایی توجهی نکرد و تا آنجا پیش ‌رفته بود که اصول‌گرایان را به چندگروه تقسیم کرد و هیچ گروهی، گروه دیگر را قبول نداشت؛ به طوری که در انتخابات نتوانستند به ائتلاف برسند.

فاتحی اضافه کرده است: با این تحلیل می‌توان اذعان داشت که دولت روحانی هم مورد قبول جمعی از اصلاح‌طلبان قرارگرفته و هم مورد قبول مجموعه‌ای ازاصولگرایان و خودش هم مواضعی میانه اتخاذ کرده است.

وی در پایان بیان کرده است: به نظرمی‌رسد هیچ کدام از اصلاح‌طلبان و اصول‌گرایان انتظار نداشته باشند که حسن روحانی از شخصیت‌های برجسته و معروف آن‌ها در کابینه‌اش استفاده کند، بنابراین سهم‌خواهی‌ها از دو جناح را نمی‌توان جدی تلقی کرد.

انتهای پیام/66006/ذ/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول