اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار چرام:

مدیران چرام در دولت جدید خدمت‌رسانی را فراموش نکنند

فرماندار چرام با اشاره به اینکه دولت دهم را پشت سر گذاشتیم، گفت: مدیران چرام در دولت جدید خدمت‌رسانی را فراموش نکنند.

مدیران چرام در دولت جدید خدمت‌رسانی را فراموش نکنند

به گزارش خبرگزاری فارس از چرام، علی‌رضا نیکروز صبح امروز در نشست شورای اداری شهرستان چرام که به ریاست فرماندار و با حضور مسئولان شهرستان در محل فرمانداری تشکیل شد، با اشاره به اینکه دولت دهم را پشت سر گذاشتیم، عنوان کرد: دولتی که بزرگ‌ترین و بیشترین افتخار آن نوکری مردم در سایه خدمت بی‌منت بود، فاصله‌ها را از بین برد و مدیریت را در بین مردم آورد.

وی اظهار داشت: نکته قابل توجه‌ای که نیاز به یادآوری دارد این است که با تغییر دولت نباید خدمتگزاری کمرنگ شده و یا مانعی به وجود آید که مردم خلا مدیریتی و خدمتگزاری را در حوزه‌های اداری احساس کنند.

نیکروز با یادآوری این مطلب که دولت‌ها ابزاری در نظام جمهوری اسلامی ایران جهت امر خدمت‌رسانی به عامه مردم هستند و این مسئله باید مورد تاکید همه ما قرار بگیرد، گفت: شاید مدیرانی در بین ما باشد که به بهانه تغییر دولت، این امر خطیر را کنار گذاشته و به فکر پایین و بالا رفتن مقام و جایگاه خود هستند، که در شان مدیران نظام جمهوری اسلامی ایران نیست.

مسئول ارشد اجرایی شهرستان چرام هدف از خدمت‌رسانی را رضایت مردم دانست و ابراز کرد: رضایت مردم رضایت خداوند تبارک و تعالی را حاصل می‌شود که اگر غیر از این باشد هم در حق خود و هم در حق مردم جفا کرده‌ایم.

وی در ادامه به بحث اعتبارات اشاره داشت که این مسئله را در توسعه هر شهرستان بسیار موثر خواند و متذکر شد: مدیریت کارآمد و دلسوز می‌تواند خلا بسیاری از اعتبارات را بگیرد و انتظارات ما این است که مقداری جنب و جوش حوزه‌ها توسعه یابد.

انتهای پیام/82002/س10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول