اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون عمرانی و برنامه ریزی فرماندار دیلم:

خدمات ارزنده دولت‌های نهم و دهم باید ماندگار شود

معاون عمرانی و برنامه ریزی فرماندار دیلم گفت: باید خدمات ارزنده دولت‌های نهم و دهم در شهرستان دیلم را با اطلاع‌رسانی مناسب به مردم ماندگار کنیم.

خدمات ارزنده دولت‌های نهم و دهم باید ماندگار شود

به گزارش خبرنگار فارس از دیلم، عبدالرضا علی‌نیا عصر امروز در جمع اعضای ستاد بزرگداشت هفته دولت اظهار داشت: امسال به دلیل مصادف شدن هفته دولت با آخرین سال دولت دهم باید تلاش کنیم خدمات را به نحوی شایسته و درخور به اطلاع مردم برسانیم.

وی بیان داشت: به همین منظور سعی شده خدمات دولت در هشت سال گذشته در شهرستان به دو صورت دفترچه و سی دی مستند، تهیه شود و در اختیار مردم قرار گیرد.

معاون برنامه ریزی فرماندار دیلم در ادامه تصریح کرد: طبق بررسی‌های انجام شده 17 دستگاه اجرایی در شهرستان دارای پروژه‌های عمرانی بوده که قرار شده این ادارات 10 پروژه برتر خود در هشت سال گذشته را برای تهیه دفترچه عملکرد و سی دی مستند به ستاد بزرگداشت هفته دولت ارسال کنند.

وی بر تهیه دفترچه عملکرد ادارات به صورت مدون و با تصاویر مناسب و یک جلوه زیبا از هر پروژه برتر از سوی ستاد بزرگداشت هفته دولت تأکید کرد.

در این نشست در مورد نحوه چگونگی تهیه دفترچه عملکرد و مستند تصویری بحث و تبادل نظر شد و اعضای حاضر نقطه نظرات و پیشنهادات خود را بیان نمودند.

امسال نیز از سوی فرماندار دیلم، عبدالحسین ناصری رییس شبکه بهداشت و درمان به دلیل عملکرد خوبش در سال گذشته به عنوان رییس ستاد بزرگداشت هفته دولت شهرستان دیلم تعیین شده است.

انتهای پیام/66006/ذ20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول