اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار بجنورد:

ادارات دولتی 160 میلیارد ریال به شهرداری بجنورد بدهکارند

شهردار بجنورد گفت: بدهی ادارات و سازمان‌های دولتی بجنورد به این شهرداری از مرز 160 میلیارد ریال گذشته است.

ادارات دولتی 160 میلیارد ریال به شهرداری بجنورد بدهکارند

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی شهرداری بجنورد، کیوان دژهوت اظهار کرد: بیشتر این بدهی در بخش‌های مختلف از جمله تخلفات ساختمانی ادارات دولتی، تغییر نوع کاربری مسکونی و تبدیل به بخش اداری و ساخت و ساز در فضای موجود بدون گرفتن مجوز لازم از شهرداری است.

وی با بیان اینکه رعایت قانون برای همه الزامی است، افزود: شهروندان و ادارات مختلف دولتی با رعایت قوانین شهری می‌توانند شهرداری را در ارائه خدمت بیشتر یاری کنند.

شهردار بجنورد همچنین خواستار حمایت دولتمردان و  شورای اسلامی شهر بجنورد از شهرداری برای اخذ مطالبات شد، تا شهرداری بتواند بدون دغدغه به اجرای زیرساخت‌های شهری بپردازد.

وی همچنین از اختصاص 10 میلیارد ریال بودجه به خرید و تجهیز دستگاه‌های جدید صنعتی، تجهیز تصفیه خانه، ایجاد سالن سرپوشیده ویژه انتظار دام و نوسازی محیط کشتارگاه صنعتی بجنورد خبر داد.

دژهوت تصریح کرد: برای تجهیز کشتارگاه اعتبار 10 میلیارد ریالی از محل اعتبار سفر مقام معظم رهبری به این امر اختصاص یافت که مبلغ  6 میلیارد ریال بودجه از محل اعتبارات سفر مقام معظم رهبری به استان واریز شد و چهار میلیارد ریال دیگر آن در مرحله انتظار تا واریز به حساب شهرداری است.

به گفته وی، علاوه بر اعتبارات سفر رهبری، اعتبار چهار میلیارد ریال نیز از محل بودجه شهرداری بجنورد تأمین و صرف هزینه تجهیز و نوسازی کشتارگاه صنعتی بجنورد شده است.

شهردار بجنورد اظهار کرد: در بخش محوطه سازی کشتارگاه صنعتی بجنورد در زمینی به وسعت چهار هکتار با صرف اعتباری بالغ بر 2 میلیارد و  500 میلیون ریال فضای سبز ایجاد شده است.

وی گفت: شهرداری با صرف اعتبار بالغ بر 10 میلیارد ریال به تجهیز و نوسازی کشتارگاه صنعتی پرداخت که این امر باعث افزایش ظرفیت کشتار و بهره‌وری بیشتر شده است.

دژهوت خاطرنشان کرد: کشتارگاه صنعتی بجنورد در سال 1388 در کیلومتر پنج جاده مشهد با 16 هزار و 500 متر مربع تاسیس شده که روزانه با ظرفیت 100 راس گاو و 500 راس گوسفند گوشت مورد نیاز شهرستان را با رعایت کامل موازین بهداشتی تامین می‌کند.

انتهای پیام/63002/ر/مر3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول