اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت روز قزوین صورت می‌گیرد

برگزاری مسابقات اتومبیلرانی رالی قهرمانی کشور در قزوین

به مناسبت روز قزوین مسابقات اتومبیلرانی رالی قهرمانی کشور با حضور هشت استان کشور در قزوین برگزار می‌شود.

برگزاری مسابقات اتومبیلرانی رالی قهرمانی کشور در قزوین

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، با تصمیم مسئولان برگزاری این مسابقات و بنابر تدارک هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی استان در این رقابت‌ها که از پنجم تا هشتم شهریور ماه برگزار می‌شود، قرار است ورزشکاران هشت استان کشور در قالب 36 تیم با یکدیگر رقابت کنند.

برگزاری مسابقات اتومبیلرانی رالی قهرمانی کشور در قزوین در سال‌های گذشته هم اتفاق افتاده است که همین امر نشان می‌دهد این رقابت‌ها در قزوین از پیشینه خوبی برخوردار است و مسئولان هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی در سال‌های اخیر تلاش خوبی را برای نظم و هماهنگی این رقابت‌ها به کار گرفته‌اند.

البته هیئت ورزشی موتورسواری و اتومبیلرانی استان در چند ماه گذشته چند مسابقه مهم و حساس چندجانبه و قهرمانی کشور را برگزار کرده است که از جمله آن‌ها می‌توان به برگزاری مسابقات موتورکراس پنج‌جانبه، رقابت‌های اتومبیلرانی رالی جانبازان قهرمانی کشور و مسابقه اسلالوم قهرمانی استان در ماه‌های اخیر اشاره کرد.

به طور حتم برگزاری مجمع انتخاباتی هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی که سال گذشته اتفاق افتاد و در آن اعضای مجمع با رأی بالا فرج‌الله فصیحی رامندی را برای چهار سال به عنوان رئیس این هیئت ورزشی انتخاب کردند، نشان داد که این انتخاب بی‌دلیل رخ نداده است.

علت این امر آن است که پس از این انتخاب به نوعی مشکلات مالی این رشته ورزشی هم در سطح استان کاهش پیدا کرد تا گلچینی از مسابقات مختلف در استان قزوین صورت بگیرد.

البته ورزشکاران اتومبیلران بخش آفرود استان هم در طول ماه‌های گذشته موفق شدند در رقابت‌های بین‌المللی کشور ترکیه و مسابقات قهرمانی کشور عناوین مختلف بخش‌های تیمی و انفرادی را از آن خود کنند؛ به طوری که علی شیرزاد در جریان مسابقات بین‌المللی آفرود ترکیه بالاتر از رقیبان قدرتمند کشورهای خارجی خود موفق شد عنوان قهرمانی را تصاحب کند.

پس از شیرزاد، تیم اتومبیلرانی آفرود استان هم در این مسابقات موفق شد در بخش تیمی عنوان چهارمی را کسب کند تا پرونده موفقیت رشته ورزشی هیئت اتومبیلرانی و موتورسواری استان در ماه‌های گذشته تکمیل شود.

بدون شک هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی استان این قابلیت را دارد که با توجه به درخشش ورزشکاران شایسته استان با استفاده از میزبانی رقابت‌های مختلف قهرمانی کشور، ضمن اینکه ظرفیت‌های بالای خود را نمایان می‌سازد، گامی مهم در راستای شکوفایی استعدادهای سازنده استان داشته باشد.

انتهای پیام/77004/ز30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول