اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان قم مطرح کرد

حضور گسترده ورزشکاران قمی در راهپیمایی روز قدس

مدیرکل ورزش و جوانان استان قم گفت: جامعه ورزش استان قم متشکل از جوانان، تشکل‌ها، سمن‌ها و همچنین ورزشکاران رشته‌های مختلف همگام با سایر اقشار در راهپیمایی روز جهانی قدس حضور یافتند.

حضور گسترده ورزشکاران قمی در راهپیمایی روز قدس

عباس جهان‌بینی امروز در حاشیه مراسم راهپیمایی روز قدس در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار داشت: ورزشکاران و جوانان قمی با هدف نشان دادن وحدت خود با سایر مسلمانان در دفاع از مردم مظلوم فلسطین به شکلی گسترده و همه جانبه در راهپیمایی با شکوه و بزرگ روز جهانی قدس شرکت کرده‌اند.

مدیرکل ورزش و جوانان قم ادامه داد: جامعه ورزش استان قم همچون سایر اقشار انقلابی کشور و استان قم امروز در راهپیمایی عظیم و میلیونی روز قدس حضور یافتند تا بدین ترتیب نفرت و انزجار خود از رژیم منحوس صهیونیستی را به نمایش بگذارند.

وی یادآور شد: پیش از فرارسیدن این روز بزرگ و به یادماندنی به همین منظور در جلسه مشترکی که با تعدادی از هیئت‌های ورزشی استان قم داشتیم، بر حضور پرشور و همه‌ جانبه آنها در راهپیمایی روز جمعه تاکید و مقرر شد تا ورزشکاران با لباس‌های متحدالشکل و یک‌رنگ در راهپیمایی حضور یابند که خوشبختانه این مهم محقق شد و جوانان و ورزشکاران حضور خوبی در این راهپیمایی بزرگ داشتند.

جهان‌بینی ابراز داشت: محل تجمع ورزشکاران در مقابل مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم بود و در تعامل معاونت فرهنگی و امور جوانان این هیئت با بسیج ورزشکاران سپاه علی بن ابیطالب (ع) قم، ورزشکاران و جوانان از مقابل این مجموعه ورزشی حرکت خود را برای پیوستن به صفوف سایر مردم همیشه در صحنه در راهپیمایی روز جهانی قدس آغاز کردند و ضمن شرکت در راهپیمایی در نماز عبادی سیاسی جمعه قم حضور می‌یابند.

وی به اهمیت نقش حضور مردم انقلابی و ظلم‌ستیز کشورمان در این راهپیمایی اشاره و تصریح کرد: با وجود تحرکات سنگینی که از سوی استکبار جهانی و دشمنان خارجی برای مورد تاثیر قرار دادن بزرگداشت این روز مهم انجام شده، اما روز جهانی قدس در کشورمان همچون سال‌های گذشته بسیار پرشکوه گرامی داشته شد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان قم اذعان داشت: این عادت همیشگی دشمنان نظام است که در آستانه برپایی روز قدس تبلیغ می‌کنند که جمهوری اسلامی قصد ندارد مراسم روز جهانی قدس را برگزار کند اما مردم ما با حضور هوشمندانه خود جواب دندان‌شکنی به دشمن داده و آنان را مایوس کردند.

انتهای پیام/78002/ن30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول