اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان استان قم خبر داد

افزایش ورزشکاران قمی دعوت شده به تیم‌های ملی

مدیرکل ورزش و جوانان استان قم از افزایش تعداد ورزشکاران قمی دعوت شده به تیم‌های ملی ورزش کشورمان خبر داد.

افزایش ورزشکاران قمی دعوت شده به تیم‌های ملی

عباس جهان‌بینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: خوشبختانه با توجه به تلاش‌هایی که در این اداره کل با همکاری خوب و تعامل سازنده هیئت‌های ورزشی صورت می‌گیرد، تعداد ورزشکاران ملی‌پوش قم در سال جاری رو به افزایش است.

وی ادامه داد:‌ اگر بخواهیم تعداد ورزشکاران قمی دعوت شده به تیم‌های ملی ورزش‌های گوناگون کشور را محاسبه کرده و در نظر بگیریم، یکی از استان‌های موفق ورزش کشور به شمار می‌رویم زیرا قم به پویایی و تحول خوبی در ورزش رسیده است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان قم اضافه کرد: در همین سه ماه نخست سال جاری ورزشکاران قمی در میادین و مسابقات مختلف داخلی و برون مرزی به میدان رفته و هم جواز حضور در تیم‌های ملی و هم مدال‌های رنگارنگ از رقابت‌های مختلف کسب کرده‌اند.

وی یاد آور شد: دعوت علی‌اصغر حسن زاده و علیرضا وفایی دو بازیکن صبای قم به تیم ملی فوتسال موجب شد تا این دو ورزشکار همراه با تیم ملی کشورمان به تورنمنت بین‌المللی فوتسال در چین و مسابقات فوتسال بازی‌های سالنی آسیا اعزام شوند.

جهان‌بینی بیان کرد: همچنین دعوت حسین گلستانی و مرتضی جعفری دو بازیکن ارزشمند قم به تیم ملی والیبال نشسته این دو ورزشکار را در آستانه اعزام به رقابت‌های والیبال نشسته بازی‌های پاراآسیایی در سال 2013 قرار داده است.

وی خاطرنشان کرد: دعوت محمد محمدنژاد بازیکن قم به تیم ملی بسکتبال با ویلچر زمینه همراهی این ورزشکار با تیم ملی بسکتبال با ویلچر جوانان کشورمان در مسابقات قهرمانی آسیا را فراهم کرد و محمدنژاد ضمن کسب عنوان قهرمانی همراه با تیم ملی به رقابت‌های جهانی نیز راه یافت.

مدیرکل ورزش و جوانان استان قم ابراز داشت: احسان خدایاری به تیم ملی بوکس جوانان دعوت شده است و در اردوی این تیم مهیای اعزام به رقابت‌های قهرمانی آسیا و جهان می‌شود در حالی که دعوت حبیب خدایاری و رضا رزاقی به تیم ملی والیبال جوانان این بازی را در آستانه اعزام به رقابت‌های والیبال قهرمانی رده سنی جوانان جهان قرار داده است.

وی یادآور شد: دعوت سه ووشوکار قم به تیم ملی ووشو جوانان در فروردین ماه صورت گرفت و هفت دختر هندبالیست قمی به تیم ملی نوجوانان دختر دعوت شدند و هم اکنون نیز در اردوی آماده سازی تیم ملی اعزامی به مسابقات برون مرزی حضور دارند.

جهان‌بینی دعوت دو کاراته‌کای قمی به تیم ملی ناشنوایان برای اعزام به بازی‌های المپیک ناشنوایان جهان، دعوت رضا قوجالویی به تیم ملی هندبال نوجوانان پسر کشور، دعوت سه بانوی قمی به تیم ملی فوتبال دختران نوجوان کشور، دعوت علیرضا قاضی به تیم ملی کاراته جوانان کشور، دعوت خانم ندا مرادی به تیم ملی سبک تاکرا کشور و دعوت مجید محمدی، ابوالفضل امجد و ایمان خلیق به تیم ملی بیس‌بال را دیگر توفیقات ورزش قم در دعوت ملی‌پوشان این استان به تیم‌های ملی عنوان کرد.

انتهای پیام/78002/ع30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول