اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با هدف حمایت از ملت مظلوم فلسطین صورت می‎گیرد

اجتماع عظیم ورزشکاران چهارمحال و بختیاری در روز جهانی قدس

جامعه ورزش و جوانان استان چهارمحال و بختیاری با حضور گسترده ورزشکاران، پیشکسوتان، قهرمانان، جوانان و تشکل‎های مردم نهاد در راهپیمایی عظیم روز قدس همگام با سایر اقشار همبستگی خود را با مسلمانان سراسر دنیا اعلام می‎کنند.

اجتماع عظیم ورزشکاران چهارمحال و بختیاری در روز جهانی قدس

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، اداره‌کل ورزش و جوانان استان چهارمحال و بختیاری با صدور بیانیه‌ای به مناسبت روز جهانی قدس از جامعه ورزش و جوانان استان برای برای خلق حماسه‌ای دیگر و حضور حداکثری در راهپیمایی بزرگ روز قدس دعوت کرد.

در این بیانیه آمده است: روز جهانی قدس روز همبستگی جهان اسلام و روز فریادهای بلند ظلم ستیزان و عدالت خواهان است، روزی است که اسلام در مقابل استکبار جهانی قدرت نمایی می‌کند و در حمایت از فلسطین مظلوم، جنایات رژیم اشغالگر صهیونیستی و حامیان جنایتکار آن را فریاد می‎زند.

این بیانیه می‎افزاید: روز جهانی قدس لبیک امت اسلامی به فراخوان بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران خمینی کبیر(ره) است که پس از گذشت 34 سال همچنان مانند رودخانه‌ای خروشان علیه ظلم و جور غاصبان طغیان می‎کند.

در این بیانیه آمده است: جامعه ورزش و جوانان استان با حضور گسترده ورزشکاران، پیشکسوتان، قهرمانان، جوانان و تشکل‎های مردم نهاد در راهپیمایی عظیم روز قدس همگام با سایر اقشار ضمن لبیک به فرمان معمار انقلاب حضرت امام خمینی(ره) در دفاع از مظلومین مردم فلسطین، آزادسازی قدس شریف از چنگال صهیونیست جهانی را فریاد خواهند زد و انسجام و همبستگی خود را با مسلمانان سراسر دنیا اعلام می‎کنند.

بر همین اساس مربیان، داوران، ورزشکاران و اعضای هیئت‌های ورزشی و جوانان انقلابی سازمان‌های مردم نهاد به صورت خودجوش فردا جمعه راس ساعت 10:30 صبح در شهرکرد و در محل سه راه سینما تجمع کرده، به سمت چهار راه بازار و به صفوف بهم فشرده و مردمی راهپیمایی روز قدس خواهند پیوست.

انتهای پیام/68001/ق/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول