اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای نخستین بار در ایران

مسابقات اتومبیل‌رانی بین‏ المللی در سمنان برگزار می‏شود

نایب رئیس هیئت موتورسواری و اتومبیل‏ رانی استان سمنان گفت: مسابقات اتومبیل‏ رانی بین‏ المللی برای نخستین بار در ایران در سمنان برگزار می‏شود.

مسابقات اتومبیل‌رانی بین‏ المللی در سمنان برگزار می‏شود

هادی زحمتی امروز در گفت‏ وگو با خبرنگار فارس در استان سمنان افزود: برای اولین بار مسابقات اتومبیل‏ رانی در رشته رالی با حضور شش کشور منطقه در استان سمنان و شهرستان شاهرود برگزار خواهد شد.

نایب رئیس هیئت موتورسواری و اتومبیل‏ رانی استان سمنان افزود: این مسابقات از 23 تا 26 مهر ماه با حضور رئیس فدراسیون جهانی و ناظرین آن فدراسیون برگزار می‏شود.

وی علت انتخاب شهرستان شاهرود را جهت میزبانی این مسابقات موقعیت جغرافیایی آن عنوان کرد و گفت: داشتن مناطق زیبای جنگلی، کوهستانی و کویر باعث این انتخاب شده است.

نایب رئیس هیئت موتورسواری و اتومبیل‏ رانی استان سمنان افزود: در صورت تایید این مسابقات، ایران از سال آینده میلادی می‏تواند میزبانی یکی از راندهای جهانی را بر عهده گیرد.

زحمتی در ادامه افزود: برای اولین بار است که مسابقات اتومبیل‏ رانی در کشور ایران به صورت بین‏‏ المللی برگزار خواهد شد و کشورهای روسیه، ترکیه، ترکمنستان، قطر و امارات تیم‏های خود را روانه این مسابقات خواهند کرد.

انتهای پیام/2249/ر20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول