اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ورزشکاران البرزی انزجار خود را از رژیم صهیونیستی اعلام کردند

ورزشکاران البرزی امروز با حضوری در جمع راهپیمایان انزجار و نفرت خود را از رژیم صهیونیستی اعلام کردند.

ورزشکاران البرزی انزجار خود را از رژیم صهیونیستی اعلام کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، ورزشکاران استان البرز صبح امروز با حضور در راهپیمایی روز قدس و با مشت‌های گره کرده همپای مردم این استان به صحنه آمدند و  اعلام کردند که هرگز دست از حمایت مردم مظلوم فلسطین بر نخواهند داشت.

ورزشکاران با در دست داشتن پلاکادرهایی با مضامین مختلف اعلام کردند که رژیم صهیونیستی تصرف سرزمین فلسطین را به گور خواهد برد و هرگز نخواهد توانست ملت فلسطین را از سرزمینشان دور کند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز که در جمع این راهپیمایان حضور داشت در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: ما نیز همپای دیگر مردم همیشه در صحنه استان البرز در این راهپیمایی حاضر شده‌ایم تا ارادت قلبی و عشق خود را به مردم فلسطین اعلام کنیم.

علیرضا جوانمردی با اعلام اینکه بیش از یک‌هزار نفر از ورزشکاران در استان البرز در این راهپیمایی حضور دارند افزود: ملت مظلوم فلسطین بدانند که ما نیز برای حمایت و پشتیبانی آنان حاضریم دست از جان خود بکشیم و با دشمنان سرزمین فلسطین به مبارزه بپردازیم.

وی عنوان کرد: رژیم صهیونیستی بداند که ملت‌های مسلمان به ویژه ملت غیور،‌ شجاع، دلاور و همیشه در صحنه ایران اسلامی هرگز مردم فلسطین را فراموش نخواهد کرد.

جوانمردی اذعان داشت: امروز ملت ایران با زبان روزه و در این هوای گرم با حضور گسترده خود در این راهپیمایی نشان دادند که آزادی قدس نزدیک است.

انتهای پیام/2302/ن20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول