اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس گزارش می‌دهد

ورزش تریال و مشکلات ورزشکاران این رشته در مازندران+ تصاویر

ورزش تریال در حالی در مازندران در حال جذب مخاطب است که مکانی برای تمرین این ورزش در مازندران برای ورزشکاران این رشته ورزشی وجود ندارد.

ورزش تریال و مشکلات ورزشکاران این رشته در مازندران+ تصاویر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، ورزش تریال که این روزها در حال جذب مخاطب در بین جوانان است، نارسایی‌های و عدم توجه به این ورزش و نداشتن مکانی برای تمرین این رشته ورزشی سبب شد که این ورزشکاران به سمت پارک‌ها مازندران روی بیاورند.

ورزشکاران این رشته ورزشی نیز در پارک‌ها با مخالفت‌ها گردانندگان پارک نیز مواجه هستند به طوری که در برخی پارک‌های استان مازندران مانع از حضور و فعالان این رشته ورزشی در مازندران می‌شود.

البته برخی از دغدغه نگه‌دارنده‌گان پارک‌ها ممکن است به جا باشد و حرکت‌های ورزشکاران این رشته باعث تخریب گل و گیاهان پارک‌ها شود ولی در حاشیه پارک‌ها امکان اختصاص مکانی به ورزشکاران این رشته وجود دارد.

در حال حاضر در برخی پارک‌های مازندارن شاهد تمرین ورزش اسکیت هستیم و اگر کمی مهربان‌تر با این ورزشکاران رفتار شود می‌شود بخشی از پارک را به این رشته ورزشی نیز اختصاص داد و به دغدغه ورزشکاران این رشته در استان نیز پاسخ داد.

 

 

 

 

===============

عکس از امیرعلی رزاقی

===============

انتهای پیام/86004/ح40/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول