اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

وزنه‌بردار ملی‌پوش فارس:

مسئولان ورزش فارس موقع کسب مدال یاد ورزشکاران می‌افتند

وزنه‌بردار ملی‌پوش فارس گفت: مسئولان ورزش این استان موقعی که یک ورزشکار در مسابقات مدال کسب می‌کند یاد او می‌افتند.

مسئولان ورزش فارس موقع کسب مدال یاد ورزشکاران می‌افتند

مرتضی رضاییان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شیراز اظهار داشت: طی دوران مصدومیت و دوری از اردوهای تیم ملی هیچ‌کدام از مسئولان ورزش فارس تماسی با من نگرفتند و به تنهایی بار مصدومیت را به دوش کشیدم.

وی افزود: مسئولان نباید به وضعیت قهرمانان ورزشی در دورانی که از شرایط قهرمانی دور هستند بی‌تفاوت باشند چراکه یک قهرمان سنگینی تمرینات برای کسب مدال را به جان می‌خرد و ناخواسته دچار مصدومیت می‌شود.

ملی‌پوش دسته 77 کیلوگرم ایران تصریح کرد: قهرمانی مانند امید نوروزی که برای نخستین‌بار فارس را در المپیک 2012 لندن صاحب مدال طلا کرد نباید امروز دغدغه مالی داشته باشد و از ورزش دور شود.

دارنده مدال نقره وزنه‌برداری بازی‌های آسیایی خاطرنشان کرد: یک ورزشکار حرفه‌ای برای رسیدن به قهرمانی باید سال‌ها دوری از خانواده را تحمل کند و در اردوی تیم ملی عرق بریزد تا برای کشور افتخارآفرینی کند و در پایان این چنین مورد بی‌مهری مسئولان قرار می‌گیرد.

وی در مورد مصدومیت خود نیز ابراز داشت: به خاطر مصدومیت کشیدگی عضله پا نتوانستم در اردوی تیم ملی برای آماده‌سازی شرکت در مسابقات جهانی حضور یابم.

رضاییان اضافه کرد: دوران مصدومیتم رو به پایان است و با صحبت‌های انجام شده با کورش باقری سرمربی تیم ملی طی روزهای آینده به جمع اردونشینان ملحق می‌شوم.

وزنه‌بردار ملی‌پوش فارس ادامه داد: انگیزه بالایی برای کسب مدال در مسابقات جهانی 2013 لهستان و حضور ثابت در ترکیب تیم ملی دارم.

وی در مورد وضعیت وزنه‌برداری فارس نیز گفت: بی‌ثباتی مدیریتی دو سال اخیر وزنه‌برداری فارس موجب بازگشت به عقب این رشته و دور شدن از روزهای اوج آن در این استان شده است.

وزنه‌بردار دسته 77 کیلوگرم تیم ملی بیان کرد: نمایندگان فارس در سبک‌وزن وزنه‌برداری همواره در تیم‌های ملی حضور قدرتمندی داشته و عناوین بسیاری برای این استان و کشور کسب کرده‌اند.

رضاییان تصریح کرد: مشکلات مالی و نبود اسپانسر موجب شده است تا استان فارس که سه سال پیاپی قهرمان وزنه‌برداری بزرگسالان کشور بوده است، سال گذشته نتواند در مسابقات شرکت کند.

این قهرمان وزنه‌برداری در پایان اذعان داشت: وزنه‌برداری فارس از پتانسیل و ظرفیت بالایی در کشور برخوردار است و مسئولان باید حمایت و توجه بیشتری به این رشته قهرمان‌پرور و مدال‌آور داشته باشند.

به گزارش فارس، مرتضی رضاییان وزنه‌بردار جوان استان فارس، ساکن شهرستان نی ریز از سال 82 در رده‌های مختلف تیم ملی حضور داشته و کسب مدال‌های متعدد جهانی، آسیایی و کشوری در کارنامه وی دیده می‌شود.

امید نوروزی نیز سال گذشته موفق شد با کسب مدال طلای کشتی فرنگی المپیک 2012 لندن نخستین نشان المپیکی را برای استان فارس در ادوار المپیک به دست بیاورد اما عدم حمایت و توجه کافی مسئولان موجب گلایه و انتقاد وی شده است، به طوری که حاضر نشد در جمع اردونشینان تیم ملی برای حضور در مسابقات جهانی شرکت کند.

انتهای پیام/2448/ق30/مر3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول