اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل:

بستر‌سازی مناسب در آموزش ورزشکاران راه قهرمانی را هموارتر می‌کند

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: توجه به نقش ویژه مربیان و بستر‌سازی مناسب در آموزش ورزشکاران راه قهرمانی را هموارتر می‌کند.

بستر‌سازی مناسب در آموزش ورزشکاران راه قهرمانی را هموارتر می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، احد پازاج ظهر امروز در جلسه شورای امر به معروف و نهی از منکر بسیج ورزشکاران استان اردبیل اظهار داشت: مربیان ورزشی در تثبیت و نهادینه کردن فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر نقش موثر و غیر قابل انکاری دارند.

وی خاطرنشان کرد:‌ توجه به نقش مربیان، بسترسازی مناسب در آموزش ورزشکاران، استفاده از ظرفیت‌های ورزش و تعامل مربیان و ورزشکاران می‌تواند در گسترش فرهنگ امر به معروف در عرصه ورزش موثر باشد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل بیان داشت: باید به دنبال راهکارهای علمی در زمینه نشر فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر در هئیت‌های ورزشی و اماکن ورزشی باشیم.

پازاج یادآور شد: تاسیس اتاق فکر در بررسی و ارائه راهکارهای عملی و ابعاد نو و بدیع در زمینه امر به معروف و نهی از منکر می‌تواند موثر باشد.

این مسئول نسبت به برگزاری همایش اخلاق و امر به معروف و نهی از منکر ویژه مربیان ورزشی و نیز فعال‌سازی کمیته‌های فرهنگی هیئت‌های ورزشی تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در ادامه این جلسه سرپرست معاونت فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل نیز در سخنانی اظهار داشت: کمیته‌های تخصصی با بررسی‌های دقیق و کارشناسی و تهیه بسته‌های پیشنهادی برای ستاد ساماندهی امور جوانان زمینه تصمیم‌گیری و اتخاذ مصوبات راهگشا و مسئله محور را فراهم می‌کند.

نوید محمد‌نیا به کارکرد و جایگاه کمیته‌های تخصصی اشاره کرد و کمیته‌های فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و رفاهی را مکمل یکدیگر بیان کرد.

وی خاطرنشان کرد: در جلسات آینده از اساتید برجسته و جوانان فعال و موفق درحوزه‌های مرتبط با کمیته‌ها دعوت خواهیم کرد.

انتهای پیام/62003/ی30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول