اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان قم خبر داد

حمایت از ورزشکاران توانمند قمی برای رسیدن به المپیک 2016 برزیل

معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان قم از حمایت کامل این اداره کل از ورزشکاران قمی دارای شانس اعزام به رقابت‌های المپیک 2016 برزیل خبر داد.

حمایت از ورزشکاران توانمند قمی برای رسیدن به المپیک 2016 برزیل

سیدمهدی غیاثی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: استان قم ورزشکاران مستعد و توانمند بسیار زیادی دارد که می‌تواند حداقل در دو یا سه رشته با حمایت از آنها در المپیک 2016 ریودوژانیرو برزیل دارای نماینده باشد.

وی با بیان اینکه در حال برنامه‌ریزی برای حمایت کامل و جدی از ورزشکاران قمی دارای شانس اعزام به المپیک هستیم، اضافه کرد: برای این که جزو استان‌های دارای نماینده در المپیک ریودوژانیرو برزیل قرار بگیریم، ساز و کارهایی در نظر گرفته‌ایم که از آن جمله می‌توان به برنامه‌ریزی توسط هیئت‌های ورزشی برای قهرمانان ورزشکار اشاره کرد.

معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان قم افزود: ما تلاش می‌کنیم که تا زمان برگزاری رقابت‌های المپیک 2016 ریودوژانیرو برزیل از ورزشکارانی که با همکاری هیئت‌های ورزشی و البته توسط کارشناسان این اداره کل دارای شانس اعزام به المپیک هستند، حمایت مالی ویژه انجام بدهیم.

وی در ادامه با تاکید بر تاثیر اعمال طرح استعدادیابی در رشد ورزش قهرمانی استان قم، خاطرنشان کرد: اگر در هر رشته به جوانگرایی توجه شود و از نیروهای جوان و نوجوان بیشتر بهره ببریم شاهد تحول در ورزش قهرمانی قم خواهیم بود زیرا ما در قم استعدادهای زیادی در ورزش داریم.

غیاثی ابراز کرد: این اداره کل با هیئت‌هایی که دارای ورزشکار شانس اعزام به المپیک ریودوژانیرو برزیل را دارند جلسه‌ای برگزار و جوانب مختلف برای حمایت از ورزشکاران آنها به منظور کسب آمادگی لازم و رفاه مناسب برای تمرین و مسابقه به‌ منظور حضور در المپیک را بررسی کرد.

وی عنوان داشت: در این طرح از قهرمانان ورزشکار تا زمان شروع المپیک حمایت می‌شود و تشویق‌ها و برنامه‌های ویژه‌ای برای این افراد در نظر می‌گیریم، ضمن اینکه اگر نیاز باشد امکانات و بودجه لازم برای جذب یک مربی واجد شرایط را نیز ایجاد می‌کنیم.

معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان قم اظهار داشت: حضور در المپیک آرزوی هر ورزشکار در رشته‌های مختلف ورزشی است بنابراین امیدواریم بتوانیم با برنامه‌ریزی انجام شده در المپیک 2016 برزیل دارای نماینده یا نمایندگان خوبی در جمع برترین‌های ورزش دنیا باشیم.

انتهای پیام/78002/ط30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول