اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر ورزش قهرمانی تربیت بدنی سپاه امام رضا(ع):

رقابت‌های مختلف ورزشی جام رمضان ویژه ورزشکاران بسیجی برگزار می‌شود

مدیر ورزش قهرمانی تربیت‌بدنی سپاه امام رضا(ع) از برگزاری مسابقات جودو، کشتی، فوتسال و تیراندازی ویژه ورزشکاران بسیجی در سراسر استان خراسان رضوی خبر داد.

رقابت‌های مختلف ورزشی جام رمضان ویژه ورزشکاران بسیجی برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی اداره‌کل ورزش و جوانان خراسان‌رضوی، مرتضی فیروزیان اظهار داشت: مسابقات جودو جام رمضان ویژه جودوکاران بسیجی زیر 16 سال استان از ساعت 21 امشب در مجموعه فرهنگی ورزشی مقاومت مشهد آغاز می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری این رقابت‌ها در رده سنی نوجوانان و نونهالان، افزود: در پایان این رقابت‌ها نفرات برتر به عنوان تیم بسیج استان به منظور اعزام به رقابت‌های کشوری که پس از ماه مبارک رمضان در مازندران برگزار می‌شود، انتخاب می‌شوند.

مدیر ورزش قهرمانی تربیت بدنی سپاه امام رضا(ع) با اشاره به برگزاری مسابقات انتخابی کشتی بسیجیان استان خراسان رضوی در 10 مرداد ماه در مجموعه فرهنگی ورزشی مقاومت مشهد، عنوان کرد: این رقابت‌ها نیز در رده سنی نونهالان و نوجوانان با عنوان جام رمضان به منظور انتخاب تیم استان برای حضور در رقابت‌های قهرمانی کشور در مازندران برگزار می‌شود.

فیروزیان به برگزاری رقابت‌های فوتسال جام رمضان در نواحی مختلف استان اشاره کرد و افزود: این رقابت‌ها از ابتدای ماه مبارک رمضان در نواحی حمزه، مالک، ابوذر، عمار و شهرستان‌های سبزوار، تربت حیدریه، تربت جام و نیشابور در حال برگزاری است.

وی خاطرنشان کرد: یک دوره مسابقات ورزشی با عنوان جام ضیافت نیز در رشته‌های فوتسال و تیراندازی ویژه کارکنان و خانواده‌های پرسنل سپاه امام رضا(ع) در شب‌های ماه مبارک رمضان در مجموعه فرهنگی ورزشی مقاومت مشهد در حال برگزاری است.

انتهای پیام/70004/ق/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول