اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول تربیت بدنی سپاه بیت‌المقدس کردستان اعلام کرد

صعود 20 پله‌ای کردستان در رده‌بندی بسیج ورزشکاران کشور

مسئول تربیت بدنی سپاه بیت‌المقدس کردستان با اشاره به رتبه 27 بسیج ورزشکاران این استان در سال‌های گذشته، از صعود 20 پله‌ای در این رده‌بندی و کسب رتبه هفتمی کشور خبر داد.

صعود 20 پله‌ای کردستان در رده‌بندی بسیج ورزشکاران کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، حبیب کهریزی دوشنبه‌شب در دومین جلسه کارگروه ورزش قهرمانی بسیج در محل اداره‌کل ورزش و جوانان کردستان اظهار کرد: هدف از برگزاری این گونه جلسات اعزام نفرات برتر و توانمند بسیجی ورزشکار به مسابقات قهرمانی کشور است.

وی با بیان اینکه این نفرات در دو بخش آقایان و بانوان راهی رقابت‌ها خواهند شد، رشته‌های مربوط به مردان را کشتی، جودو، فوتسال، آمادگی جسمانی، تیراندازی با تفنگ، ووشو، دوومیدانی، کاراته، تکواندو، والیبال، ورزش‌های باستانی و زورخانه‌ای، تنیس روی میز، شنا، قایقرانی و ورزش‌های بومی محلی در 4 رشته عنوان کرد.

مسئول تربیت بدنی سپاه بیت‌المقدس کردستان، رشته‌هایی را که بسیجیان ورزشکار زن استان در آنها حضور خواهند داشت، دوومیدانی، تیراندازی با تفنگ، تکواندو، کاراته، جودو، آمادگی جسمانی، کبدی، تیر و کمان، دارت، تنیس روی میز، دفاع شخصی و کوهپیمایی اعلام کرد.

کهریزی با اشاره به اینکه بسیج ورزشکاران کردستان در سال‌های گذشته رتبه 27 کشور را در اختیار داشت خاطرنشان کرد: خوشبختانه با برگزاری کار گروه‌های مناسب و انجام فعالیت‌های مطلوب به ریاست جانشین سپاه بیت‌المقدس و نایب رئیسی اداره‌کل ورزش و جوانان این استان به رتبه 7 کشور، صعود کرده‌ایم.

وی تصریح کرد: در این کارگروه، اداراتی مانند آموزش و پرورش و هیئت‌های ورزشی که دارای نقش و فعالیت در ورزش هستند حضور دارند.

مسئول تربیت بدنی سپاه بیت‌المقدس کردستان ابراز امیدواری کرد با انجام این گونه اقدامات زمینه اعتلای نام بسیج در تمامی میادین ورزش و غیر ورزشی فراهم شود.

در ادامه این جلسه معاون توسعه ورزش قهرمانی اداره‌کل ورزش و جوانان کردستان بر حمایت این اداره‌کل از فعالیت‌های بسیج ورزشکاران استان تأکید کرد.

شهروز باستان افزود: کلیه امکانات و هیئت‌های ورزشی را در اختیار بسیج خواهیم گذاشت تا تیمی کامل و قدر راهی مسابقات مختلف ملی و بین‌المللی شود.

وی، بسیجیان را سکاندار و پیشرو در انجام فعالیت‌های سخت و دشوار توصیف کرد و گفت: به طور قطع ورزشکاران بسیجی نیز در راه موفقیت و سربلندی نام جمهوری اسلامی ایران از هیچ تلاش فروگذار نخواهند کرد.

باستان خاطرنشان کرد: افتخار آفرینی بسیجیان ورزشکار در رقابت‌های مختلف زمینه‌ساز جذب و جلب هر چه بیشتر جوانان به سمت ورزش و بسیج به عنوان نهادی انقلابی و ارزشی می‌‌شود.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد با حمایت تمامی دستگاه‌های مسئول در این زمینه، بستر کسب موفقیت و افتخاری دیگر برای ورزش کردستان این بار توسط ورزشکاران بسیجی مهیا شود.

انتهای پیام/79012/ح30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول