اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حجت‌الاسلام جوشقانیان:

ادعای اتحادیه اروپا برای تروریست خواندن حزب‌الله نتیجه‌ای ندارد

استاد حوزه و دانشگاه گفت: ادعای اتحادیه اروپا مبنی بر تروریست خواندن حزب‌الله هیچ نتیجه‌ای برای آنها ندارد.

ادعای اتحادیه اروپا برای تروریست خواندن حزب‌الله نتیجه‌ای ندارد

به گزارش خبرگزاری فارس از رفسنجان، حجت‌الاسلام حسین جوشقانیان ظهر امروز در جمع راهپیمایی روز جهانی قدس آمدن 124 هزار پیامبر و تحقق به وجود آمدن ائمه اطهار (س) و اوصیای الهی را عبودیت خدا و پرهیز از طاغوت‌ها خواند.

وی اظهار داشت: از نگاه قرآن انبیاء برای زدودن طاغوت‌ها و نفی غیر خدا، نفی شرک، استکبار و قدرت‌های سلطه آمده‌اند.

این استاد حوزه و دانشگاه افزود: پرهیز از طاغوت با انزجار قلبی و لسانی انجام می‌گیرد و شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر صهیونیست تبری از دشمنان است.

جوشقانیان خاطر نشان کرد: بر اساس قرآن بدترین و سرسخت‌ترین دشمنان یهودیان و مشرکان هستند.

وی بیان داشت: برخی خصوصیات صهیونیست که خود از قوم یهود هستند، قساوت دل، سنگ‌دلی، خباثت و رذالت باطن است که در آن بی‌حد و حصر هستند.

استاد حوزه و دانشگاه افزود: صهیونیست غاصب سال‌ها پیش اسناد رسمی امضا کرده و توحش، خونخواری، آدمخواری و ... مواد این اسناد است به طوری که آنها می‌گویند ما برترین عالم هستیم و همه کسانی که غیر دین ما را می‌پرسند، حیوانات ناطقند و این خوی زشت در ذات آنها است.

جوشقانیان بیان داشت: این جنایتکاران چه بی‌رحمی‌های زیادی به انبیاء ما کردند و در زمان گذشته روزانه 70 پیامبر الهی را می‌کشتند و بی‌خیال می‌نشستند به گونه‌ای که هیچ اتفاقی نیفتاده است.

وی با اشاره به قدرت کشور اسلامی ایران اذعان کرد: کشور ما قدرتی دارد که هواپیمای جنایتکاری مانند عبدالمالک ریگی را روی هوا شناسایی و دستور فرود می‌دهد و این جنایتکار جهانی را به سزای عملش می‌رساند و در حقیقت قدرت خود را به موساد و سیا نشان می‌دهد.

وی قدس را محور وحی الهی خواند و بیان داشت: چهره‌های بسیار تابناکی همچون ابراهیم، اسماعیل، مریم، یوسف، سلیمان و بسیاری دیگر از انبیاء و انسان‌های پاک در نخستین قبله مسلمانان به خاک سپرده شدند.

این استاد حوزه و دانشگاه خاطر نشان کرد: در دنیا هیچ کشور یهودی نداریم که تعداد یهودیان آن به 20 میلیون نفر برسد و این در حالی است که 57 کشور اسلامی و بیش از یک میلیارد مسلمان در دنیا وجود دارد و 60 سال مبارزه فلسطینیان علیه رژیم صهیونیستی فقط به برکت انقلاب اسلامی است.

جوشقانیان ابراز داشت: امام راحل تمام معادلات و فرمول‌های رژیم جعلی را شناخت و با فرمان مقاومت آزادگان سراسر دنیا به فتح سنگرها روی آورده و تشکل‌هایی چون سازمان جهاد اسلامی، جنبش‌های مقاومت و هسته حزب‌الله به وجود آمد و آرام‌آرام خط گرفتند و امروز مقاومت می‌کنند تا پیروز شوند.

وی گفت: رهبر حکیم انقلاب ما اعلام کردند، اگر رژیم صهیونیستی بخواهد به خاک ما تعرض کند ما تلاویو را با خاک یکسان می‌کنیم و این امر نشان از آمادگی و اقتدار نظام جمهوری اسلامی است.

این استاد حوزه اذعان کرد: بیانیه اتحادیه اروپا صهیونیست‌ها که مسلمانان را می‌کشند به رسمیت می‌شناسند، اما حزب‌الله که برای دفاع از جان و ناموس خود به پا خاسته‌اند را تروریست اعلام می‌کند، نتیجه‌ای برای آنها در بر ندارد.

انتهای پیام/80016/ق40/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول