اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی استان زنجان:

مقاومت حزب‌الله سبب ناکامی دشمنان می‌شود

دبیر جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی استان زنجان گفت: حزب‌الله با مقاومت‌، دشمنان را در رسیدن به اهداف خود ناکام می‌گذارد.

مقاومت حزب‌الله سبب ناکامی دشمنان می‌شود

میلاد اسدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: با توجه به پیروزی‌های مردم مسلمان سوریه به نوعی حس می‌شود که دشمنان قصد تفرقه‌افکنی در سوریه و لبنان را دارند.

وی با اشاره به اینکه دشمنان می‌خواهند اهرم فشاری داشته باشند تا حزب‌الله از آرمان‌های خود عقب‌نشینی کند، تصریح کرد: اما با مقاومت‌های حزب‌الله به ویژه حزب‌الله لبنان، هدف دشمنان ناکام خواهد ماند.

دبیر جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی استان زنجان در زمینه روز قدس، با بیان اینکه این روز یک روز جهانی برای اسلام و مسلمانان به شمار می‌رود، افزود: روز قدس روز همبستگی با مسلمانان فلسطین نامگذاری شده است.

وی با بیان اینکه هر سال در این روز مسلمانان جهان و حتی غیرمسلمانان در این زمینه و در مورد مظلومیت مردم فلسطین وحدت دارند، اضافه کرد: این وحدت سبب کاهش تجاوزهای رژیم غاصب صهیونیستی شده است.

اسدی با اشاره به اینکه حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز قدس عاملی بازدارنده از تجاوزات صهیونیست‌ها است، ادامه داد: این روز از یادگارهای امام راحل بوده و از اهمیت بسیار بالایی برای مردم ایران برخوردار است.

وی حضور در راهپیمایی روز قدس را یک تکلیف و وظیفه و نوعی همدلی با مردم مسلمان فلسطین برشمرد و تصریح کرد: در این روز مردم با فریاد خود پیام مظلومیت ملت فلسطین را به گوش جهانیان می‌رسانند.

دبیر جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی استان زنجان با بیان اینکه از آغاز انقلاب تاکنون روز قدس گرامی داشته شده است، افزود: در سال‌جاری نیز امیدواریم این حضور مردم از سال‌های گذشته باشکوه‌تر باشد.

وی با اشاره به اینکه تضعیف مسلمانان جهان از مهم‌ترین اهداف اسرائیل است، یادآور شد: آنها به خاک مسلمانان چشم طمع دارند و در فکر اجرایی کردن شعار «از نیل تا فرات» هستند.

اسدی با بیان اینکه کمک به برادر دینی و مسلمانان در آیین اسلام بسیار مورد تاکید است، ادامه داد: باید امروز برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین حضور باشکوهی داشته باشیم.

انتهای پیام/73006/ب30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول