اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آستانه روز جهانی قدس

تروریست خواندن حزب‌الله حربه دشمن است

عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی کاشان تروریست خواندن حزب‌الله را حربه دشمن در آستانه روز جهانی قدس خواند و گفت: نتیجه این حربه دشمن به نفع مسلمانان و به زیان اسرائیل تمام می‌شود.

تروریست خواندن حزب‌الله حربه دشمن است

حجت‌الاسلام حبیب‌الله یوسفی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کاشان با تأکید بر حساسیت امسال راهپیمایی روز جهانی قدس اظهار داشت: قرار دادن شاخه نظامی حزب‌الله در لیست گروهای تروریست توسط دشمنان اسلام موجب حضور گسترده‌تر مسلمانان جهان در روز جهانی قدس شده و نتیجه این اعلام پشتیبانی و حمایت از مردم مظلوم فلسطین زمینه موفقیت بیشتر حزب‌الله را در میدان مبارزه با صهیونیست‌ها فراهم می‌کند.

وی افزود: حضور مسلمانان جهان در راهپیمایی روز قدس و اتحاد کشورهای اسلامی اگر تبدیل به عمل و حمایت شود جایی را برای ماندن اسرائیل باقی نمی‌گذارد.

این استاد دانشگاه خاطرنشان کرد: اجرای طرح روز قدس توسط امام راحل طرح ارزشمندی بود که تاکنون آثار بسیار ارزشمندی در راستای افشای ماهیت نظام صهیونیستی و حمایت مسلمانان از مردم مظلوم فلسطین در جهان داشته است.

به گفته وی، هر چند آمریکا و متحدانش از اسرائیل حمایت و پشتیبانی می‌کنند اما در حقیقت اسرائیل در میان گستره کشورهای اسلامی در محاصره است و در این میان جایگاهی ندارد  و آنچه تاکنون این رژیم را نگه داشته، خیانت‌های برخی از سران کشورهای اسلامی از جمله کشور مصر به عنوان یکی از حامیان صهیونیست‌ها بوده است.

وی یادآور شد: یکی از مشکلاتی که امروز سد راه مبارزه با غده سرطانی اسرائیل شده، حمایت سران کشورهای اسلامی از جمله مصر و عربستان است که داعیه اسلامی بودن و چاپ قرآن و عرضه آن به کشورهای اسلامی را دارند.

یوسفی تصریح کرد: یکی از انتظارات ملت مسلمان مصر این بود که با به قدرت رسیدن محمد مرسی، رئیس جمهور منتخب این کشور، مقابل اسرائیل جبهه‌گیری کند اما نه تنها چنین اقدامی را انجام نداد بلکه از همان ابتدای به قدرت رسیدن با اسرائیل دست دوستی داد و پایبندی خودش را به قرارداد کمپ دیوید اعلام کرد تا خشم طرفداران و مخالفانش برانگیخته شود.

به گفته وی گرچه کودتاچیان مصر نیز به دنبال تأمین منافع کشور اسرائیل هستند اما از آنجایی که مردم مصر اعم از موافقان و مخالفان محمد مرسی با اسرائیل مخالف هستند لذا حمایت از اسرائیل توسط کشور مصر هیچگاه عملی نمی‌شود.

وی بیان داشت: امیدواریم نتیجه وقایع و حوادث مصر به ضرر اسرائیل و به سود اسلام و مسلمین به پایان برسد چون ما بر این باوریم که ملت مسلمان و انقلابی مصر دشمن سرسخت اسرائیل هستند.

به گفته وی، مردم همه کشورهای اسلامی بر خلاف دولتمردان سرسپرده خود حامی اسلام و مردم فلسطین هستند و اطمینان داریم این موج تبدیل به بیداری مردم مسلمان شده و طومار حکومت نامشروع اسرائیل را در هم می‌پیچد.

انتهای پیام/2406/ط30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول