اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی:

اروپایی‌ها در راستای حمایت از صهیونیسم با حزب‌الله دشمنی می‌کنند

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: کشورهای اروپایی در راستای حمایت از صهیونیسم با حزب‌الله دشمنی می‌کنند.

اروپایی‌ها در راستای حمایت از صهیونیسم با حزب‌الله دشمنی می‌کنند

محسن علیمردانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با بیان اینکه کشورهای اروپایی به نوعی در تشکیل رژیم غاصب اسرائیل دخیل بوده‌اند، اظهار داشت: این رژیم با حمایت‌های این کشورها توانسته تاکنون به حیات خود ادامه دهد.

وی با بیان اینکه وارد شدن نام حزب‌الله در بین گروه‌های حامی تروریست توسط کشورهای اروپایی دور از انتظار نبوده است، افزود: دشمنی کشورهایی که در تشکیل رژیم صهیونیستی نقش برجسته داشته‌اند با حزب‌الله هم عیان بوده است.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: گنجاندن نام حزب‌الله در بین گروه‌های حامی تروریسم به نوعی اعلام حمایت چندین باره و جانبدارانه ویژه از رژیم صهیونیسم محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه از سال‌های پیش انتظار وارد شدن نام حزب‌الله در فهرست گروه‌های ترویستی از این کشورها وجود داشته است، ادامه داد: شاید آنها این کار  را قدری با تاخیر انجام داده باشند.

علیمردانی حمایت از اقدامات غیرمنطقی و غیرانسانی در کشورهایی که فقط به منافع خود متمرکز هستند را کاری معمول در جهان کنونی دانست و اضافه کرد: کشورهای اروپایی هم به هیچ چیز غیر از منافع خود فکر نمی‌کنند.

وی به سابقه اقدامات کشورهای اروپایی در مواجهه با مسائل مختلف جهانی اشاره کرد و گفت: شاخص‌ترین مواضع ظالمانه آنها حمایت از حزب بعث عراق بود که جنگ را بر ضد ملت مسلمان ایران آغاز کرده بود.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: کشورهای اروپایی با همراهی دیگر کشورهای استکباری با تمام قدرت در زمان جنگ تحمیلی عراق بر ضد ایران از حزب بعث حمایت می‌کردند.

وی سابقه اقدامات ظالمانه کشورهای اروپایی حامی رژیم غاصب اسرائیل، جای سئوالی را در مورد وارد کردن نام حزب‌الله در بین گروه‌های تروریستی باقی نمی‌گذارد.

علیمردانی اقدامات کنونی کشورهای اروپایی را ادامه سیاست‌های گذشته آنها اعلام کرد.

انتهای پیام/73004/خ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول