اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر جامعه اسلامی فرهنگیان استان زنجان:

حضور گسترده در راهپیمایی روز قدس بزرگ‌ترین وظیفه است

دبیر جامعه اسلامی فرهنگیان استان زنجان گفت: حضور گسترده در راهپیمایی روز قدس بزرگ‌ترین و مهم‌ترین وظیفه مردم محسوب می‌شود.

حضور گسترده در راهپیمایی روز قدس بزرگ‌ترین وظیفه است

هادی نبوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: روز قدس روز دفاع از مظلومان است.

وی با اشاره به اینکه امام علی (ع) در زمینه دفاع از مظلومان تاکیدات بسیار زیادی داشته‌اند، خاطرنشان کرد: باید همواره برای از بین رفتن ظلم در جهان تلاش کنیم.

دبیر جامعه اسلامی فرهنگیان استان زنجان با بیان اینکه باید همیشه یار و یاور مظلومان باشیم، اضافه کرد: بر این اساس یاری مظلومان در مکتب اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مهم‌ترین موضوع مورد توجه بوده است.

وی با اشاره به اینکه بیداری اسلامی در منطقه و جهان مطرح شده است، روز قدس سال‌جاری از اهمیت بالایی برخوردار است، ادامه داد: حضور گسترده در روز قدس بزرگ‌ترین وظیفه محسوب می‌شود.

نبوی اذعان داشت: مردم استان زنجان همواره در حضور در عرصه‌های مختلف پیشتاز هستند و در روز قدس سال‌جاری نیز با حضور خود دفاع از مظلومان را اثبات خواهند کرد.

وی با بیان اینکه مسئولان نیز به عنوان یک مسلمان وظیفه دارند عامل به این امر نیک و حضور گسترده باشند، ادامه داد: بر اساس بیانات امام راحل این روز از ارزش بسیار بالایی برخوردار است.

انتهای پیام/73006/ق20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول