اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی گرگان خبر داد

اجرای طرح ترافیکی راهپیمایی روز قدس در گرگان

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی گرگان از اجرای طرح محدودیت ترافیکی در روز برپایی راهپیمایی روز قدس خبر داد.

اجرای طرح ترافیکی راهپیمایی روز قدس در گرگان

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، محمدرضا کابوسی صبح امروز در گفت‎و‎گو با خبرنگاران اظهار داشت: در راستای برقراری نظم و امنیت در راهپیمایی روز قدس در سه مسیر حرکت راهپیمایی محدودیت طرح ترافیکی توسط پلیس راهور اجرا خواهد شد.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه راهپیمایی از ساعت 11 شروع می‎شود محدودیت عبور و مرور حداکثر از ساعت 10 در مسیرهای میدان مازندران به سمت میدان وحدت (شهرداری)، میدان ولیعصر حدفاصل خیابان پاسداران به سمت میدان وحدت، خیابان شهدا به سمت میدان وحدت و همچنین مسیرهای منتهی به خیابان شهید رجایی که راهپیمایی در آن انجام می‎گیرد به اجرا در خواهد آمد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی گرگان گفت: در صورتی که در مسیرهای اعلام شده در ساعت راهپیمایی فردی اقدام به پارک خودرو و یا بدون توجه به فرمان پلیس و طرح ترافیک اعلامی اقدام به تردد در این مسیر کند، ضمن اعمال قانون خودرو به پارکینگ منتقل می‎شود.

کابوسی افزود: تمامی اقدام‎های پلیس در راستای ایجاد نظم و امنیت برای مردم است و انتظار می‎رود همشهریان در این مسیر یاری‎رسان پلیس باشند.

نیمی از تلفات و خسارت تصادف رانندگی گلستان در گرگان است

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی گرگان در پاسخ به طرحی که روزهای گذشته در خصوص سخت‎گیری بستن کمربند ایمنی در گرگان در حال اجراست، گفت: طی بررسی‎های انجام شده و مشاهده گزارش‎های آماری علت اصلی خسارت‎های جانی در تصادفات رانندگی سطح شهر تصمیم گرفته شد که این طرح با نظارت بیشتر و سخت‎گیری بیشتر که به نفع مردم است در خیابان‎های اصلی و فرعی تشدید شود.

وی اعلام کرد: متاسفانه نیمی از خسارت و تلفات ناشی از حوادث رانندگی در استان گلستان متعلق به شهرستان گرگان است.

وی در پایان ابراز داشت: این طرح ادامه‎دار خواهد بود و با متخلفان در این خصوص برخورد قانونی خواهد و از دو هفته گذشته که این طرح اجرا شده تصادفات رانندگی و خسارت‎های ناشی از نبستن کمربند ایمنی نیز کنترل‎ شده و کاهش داشته است.

انتهای پیام/83004/ق30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول