اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بسیج جامعه زنان چهارمحال و بختیاری:

خروش مردمی در روز جهانی قدس بستر بیداری‌ اسلامی است

در بیانیه بسیج جامعه زنان چهارمحال و بختیاری به‌ مناسبت روز جهانی قدس آمده است: اکنون مظلومیت فلسطینی‌ها دیگر تنها بخشی از تاریخ نیست بلکه حرکت‌های مردمی است که حوادثی به وسعت یک انقلاب و بیداری‌های اسلامی را رقم خواهد زد.

خروش مردمی در روز جهانی قدس بستر بیداری‌ اسلامی است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، بسیج جامعه زنان سپاه چهارمحال و بختیاری با صدور اطلاعیه‌ای به‌مناسبت روز جهانی قدس آورده است: تاریخ جهان اسلام و تمامی ملت‎های آزادی‌خواه در سراسر جهان؛ هرگز خیانت‎ها، خباثت‌ها و اهانت‌های گروهی جنایت پیشه را فراموش نخواهد کرد.

این اطلاعیه می‌افزاید: انواع توطئه‌ها و کشتارهای جمعی و آوارگی و بی‌خانمانی، نتیجه خودکامگی‌های اقلیت صهیونیستی است که بیش از نیم قرن بخشی از سرزمین‌های اسلامی را اشغال کرده و تحت سیطره خود درآورده است.

در بخش دیگری از این اطلاعیه آمده است: 16 مرداد سال 1358 مصادف با 13 رمضان المبارک سال 1399 بود که امام خمینی(ره) طی پیامی آخرین روز جمعه ماه مبارک رمضان را به‌عنوان روز جهانی قدس تعیین فرمود و همه مسلمانان جهان را به همبستگی اسلامی در این روز بزرگ دعوت کرد.

این اطلاعیه می‎افزاید: امام خمینی(ره) فرمودند:"من از عموم مسلمانان جهان و دولت‌های اسلامی می‌خواهم که برای کوتاه کردن دست این غاصب و پشتیبانان آن به هم بپیوندند و جمیع مسلمانان جهان را دعوت می‌کنم آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را که از ایام قدر است و می‏تواند تعیین کننده سرنوشت مردم فلسطین نیز باشد، به‌عنوان روز قدس انتخاب و طی مراسمی همبستگی بین‌المللی مسلمانان را در حمایت از حقوق قانونی مردم مسلمان اعلام کنند.

این اطلاعیه می‌افزاید: اکنون مظلومیت فلسطینی‌ها دیگر تنها بخشی از تاریخ نیست بلکه رویدادی روزمره است که گویا جهان به شنیدن هر روز آن عادت دارد و همین امر باعث شده که دیگر سازش و یا مذاکره و یا کنفرانس‌های متعدد بین‌المللی و یا دیدار با سران خائن و سازش‌کار و دلخوش بودن به قطعنامه‌ها و بیانیه‌ها و یا چاره‌جویی از قومیت‌ها و ملیت عربی و امید بستن به سیاست‌مداران و دولت‌ها و سازمان‌های بین‏ المللی، راهگشا نباشد و دراین میان تنها این حرکت‌های مردمی است که حوادثی به وسعت یک انقلاب و بیداری‌های اسلامی را رقم خواهد زد.

در بخش پایانی این اطلاعیه تاکید شده: بسیج جامعه زنان نیز هم‌خروش با تمامی ملل آزادی‌خواه جهان در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، فریاد ضد صهیونیستی سرخواهد داد و همگام با همه ملل اسلامی از حقوق مردم مظلوم فلسطین در برابر رژیم صهیونیستی و امواج بیداری اسلامی حمایت و دخالت‌های قدرت‏های شیطانی علیه امت اسلامی و مقاومت اسلامی و فتنه انگیزی‌های جبهه غربی- عربی در ظلم و جنایت علیه مردم مظلوم فلسطین، دولت و مردم سوریه و لبنان و حزب الله را محکوم می‌کند.

انتهای پیام/68001/صا/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول