اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره تبلیغات اسلامی نور:

روز قدس روز برائت از مشرکان است

رئیس اداره تبلیغات اسلامی نور گفت: روز قدس روز برائت از مشرکان است.

روز قدس روز برائت از مشرکان است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از شهرستان نور، حجت‌الاسلام اسماعیل رمضانی صبح امروز در جمع اعضای ستاد بزرگداشت روز قدس با اشاره به فرا رسیدن روز قدس و شرکت یکپارچه مردم در این روز و بیان بعدهای معنوی و اجتماعی آن اظهار داشت: روز واقعی برائت از مشرکان در راهپیمایی روز جهانی قدس به چشم خواهد خورد.

 وی با اشاره به لزوم آزادی قدس از دست اشغالگران و نقش مردم مسلمان در این آزادی اظهار داشت: سرزمین قدس و نخستین قبله‌گاه مسلمانان، سال‌هاست در انتظار روزی به سر می‌برد که فرزندان قیام انتفاضه، شادمانی، آزادی و رهایی را هدیه‌اش کنند و بیرق کفر و نفاق را به زیر آورند و پرچم رنگین اسلام را که نوید‌بخش صلح، دوستی، برادری و برابری است بر بالای مسجدالاقصی به اهتزاز در‌آورند.

 رئیس اداره تبلیغات اسلامی نور در ادامه مسئله فلسطین را صرفاً منحصر به فلسطینی‌ها و مسئله اعراب ندانست و گفت: این مسئله بزرگ همه کشورهای اسلامی و مسئله بشریت است و این مشکل در راس مشکلات جهان اسلام قرار دارد.

 وی خواستار اتحاد و یکپارچگی مسلمانان و انسان‌های آزادی‌خواه در این ارتباط شد.

 رمضانی با اشاره به حضور یکپارچه مردم در این روز افزود: همانند سال‌های قبل ملت مسلمان و روزه‌دار ایران اسلامی در شهرستان‌ها، شهرها، بخش‌ها و روستاها با حضور خود به جهانیان اعلام خواهند کرد که فرهنگ صهیونیست‌ستیزی در کل دنیا نهادینه شده و صهیونیسم جزء تسلیم شدن در برابر اسلام چاره‌ای ندارد.

 رئیس اداره تبلیغات اسلامی نور همچنین با اشاره به نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به نام روز قدس از سوی امام راحل گفت: حمایت از مردم فلسطین و حفظ انزجار مردم دنیا از رژیم غاصب صهیونیستی در دنیا مهم‌ترین هدف این نامگذاری از سوی بنیان‌گذار انقلاب اسلامی بوده است.

انتهای پیام/86023/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول