اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم:

راهپیمایی روز قدس قم فقط در یک مکان برگزار می‌شود

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم در واکنش در خصوص برگزاری راهپیمایی روز قدس در منطقه هشت شهری قم (پردیسان) گفت: راهپیمایی تنها در یک محل برگزار شده و این شنیده‌ها صحت ندارد.

راهپیمایی روز قدس قم فقط در یک مکان برگزار می‌شود

نصرت‌الله لطفی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس گفت: روز قدس روز بسیار مهم برای مسلمانان است و این روز اثرات بسیاری را برای مسلمانان خواهد گذاشت.

وی عنوان داشت: این روز به عنوان روز ایستادگی در برابر دشمنان و برآوردن صدای حق طلبی و دفاع از مظلوم است که باید مسلمانان با اتحاد و همبستگی در برابر دشمنان ایستادگی کرده و جواب یاوه‌گویی‌های آنها را بدهند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم ابراز داشت: روز قدس یک ابتکار عظیم از ابتکارات امام خمینی(ره) بود که در دنیا مطرح شده و مورد استقبال همه مسلمانان قرار گرفته است.

لطفی گفت: در این روز مسلمانان و به ویژه ملت بزرگ ایران با حضور در راهپیمایی از هویت ملی خود دفاع کرده و به دشمنان نظام ثابت خواهند کرد که همواره مدافع ارزش‌های اسلامی خواهند بود.

وی با اشاره به برگزاری راهپیمایی روز قدس در قم گفت: جلسات بسیاری برای برگزاری این راهپیمایی در قم برگزار شده و مقرر شد که تنها یک راهپیمایی در این شهر برگزار شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم در پاسخ به این سئوال که برخی شنیده‌ها حاکی از آن دارد که قرار است راهپیمایی روز قدس در منطقه هشت شهری قم (پردیسان) هم برگزار شود گفت: این منطقه هم جزئی از شهر است و هیچ مجوزی برای برگزاری راهپیمایی جدا ندارد و تنها در قم یک راهپیمایی برگزار می‌شود.

لطفی عنوان داشت: هم در جلسات استانداری و هم در جلسات شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مقرر شده است تا یک راهپیمایی در شهر قم برگزار شود و باید مردم به آن توجه داشته باشند.

وی به مسیرهای 10 گانه راهپیمایی در قم اشاره کرد و گفت: طبق سنوات قبل مردم از مسیرهای 10 گانه به میدان مطهری آمده و سپس از مسیر میدان مطهری ـ پل علیخانی ـ چهارراه بازار ـ سه راه بازار و خیابان ارم رهسپار حرم مطهر حضرت معصومه(س) خواهند شد.

انتهای پیام/2258/ح30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول