اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی:

روز جهانی قدس روز مطالبه حقوق فلسطینیان از چنگال دژخیمان صهیونیست است

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی در بیانیه‌ای اعلام کرد: روز جهانی قدس، روز مطالبه حقوق پایمال شده میلیون‌ها انسان آزاده و مسلمان در سرزمین‌های اشغالی فلسطین از چنگال دژخیمان صهیونیست است.

روز جهانی قدس روز مطالبه حقوق فلسطینیان از چنگال دژخیمان صهیونیست است

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی در بیانیه‌ای که امروز نسخه‌ای از آن به دفتر خبرگزاری فارس ارسال شده، آورده است: روز جهانی قدس فریاد آزادی سرزمین‌های اشغالی و قدس شریف است که به ابتکار امام راحل و رهنمودهای راهگشای مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) به نماد بزرگ اعلام انزجار و خشم جهان اسلام و مسلمین از نظام ظالمانه کفر و استکبار جهانی تبدیل شده است.

در این بیانیه آمده است: امروز دیگر قدس یک مسئله صرفا عربی یا حتی اسلامی نیست بلکه به فرموده مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) مسئله‌ای جهانی، بین‌المللی و حقوق بشری است که مردم مظلوم آن تنها به جرم آزادگی و حریت مورد ضربه‌های مهلک و جنون‌آمیز خشونت و ترور جوخه‌های وحشت صهیونیست‌های غاصب قرار می‌گیرند.

در ادامه این بیانیه آمده است: قدس شریف دیگر فریاد خاموش و در گلو خفته ملت مبارز و قهرمان فلسطین نیست، بلکه فریاد رسا و آشکار امت بزرگ اسلام است که امروز پس از شصت و چهار سال از حنجره جهان اسلام به گوش می‌رسد.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی در بیانیه خود آورده است: اینک که جبهه سلطه و استکبار جهانی از ترس و وحشت رویارویی با منطق نورانی اسلام ناب محمدی(ص) به حمله به مقدسات دینی و انحراف و مصادره جریان بیداری و انقلاب‌های مردمی در کشورها و بلاد اسلامی روی آورده است، ملت انقلابی و روزه‌دار ایران اسلامی با شناخت درست و درک لحظه‌ها و بصیرت‌مندی خود پرشورتر از سال‌های قبل نسبت به حضور گسترده در راهپیمایی روز جهانی قدس همگام، هم‌صدا و همدل با سایر مسلمانان جهان خواهند خروشید و فریاد آزادی قدس شریف را سر خواهند داد.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی در این بیانیه می‌افزاید: در آستانه روز جهانی قدس و در شصت ‌و چهارمین سال اشغال رسمی خاک سرزمین پاک پیامبران الهی از اقشار مختلف مردم مومن و روزه‌دار استان دعوت می‌کنیم تا با حضور پرشور و گسترده در راهپیمایی روز جهانی قدس، همگام و همصدا با سایر مسلمانان جهان و ملت مظلوم فلسطین اشغالی بار دیگر صدای عدالت طلبی و حقیقت جویی را سر داده و طنین رسای آزادی‌خواهی را به گوش جهانیان رسانده و با لبیک به ندای امام عظیم‌الشان، با آرمان‌های مقام معظم رهبری و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تجدید میثاق کنند.

راهپیمایی روز جهانی قدس در 120 نقطه شهری و روستایی استان مرکزی برگزار می‌شود که در شهر اراک، راس ساعت 11 صبح جمعه از مسیر میدان شهدا، پل خیبر، خیابان محسنی، خیابان شیخ فضل الله نوری، میدان سرداران به سمت مصلی بیت‌المقدس با حضور پرشور مردم ولایت‌مدار و همیشه در صحنه این شهر برگزار می‌شود.

انتهای پیام/87001/ر/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول