اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم اردبیل در مجلس خبرگان رهبری:

در روز قدس اسلام حیات دوباره پیدا کرده است

نماینده مردم اردبیل در مجلس خبرگان رهبری گفت:‌ در روز قدس اسلام حیات دوباره پیدا کرده که این حیات مبارک و طیب است.

در روز قدس اسلام حیات دوباره پیدا کرده است

آیت‌الله سید ابراهیم سید حاتمی در گفت‌و گو با خبرنگار فارس در اردبیل در آستانه روز قدس، اظهار داشت: با درایت و دور‌اندیشی بنیانگذار کبیر انقلاب آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به نام روز قدس لقب گرفت که تاکنون این روز به مبدا تحولی در عالم اسلام و تزریق خون تازه به شریان حیاتی جامعه اسلامی مبدل شده است.

وی با بیان اینکه در سال‌های اخیر گرامیداشت این روز از اهمیت و جایگاه خاصی برخوردار بوده چرا که عالم اسلام مبتلا به شیاطین بد سیرت و همچنین فرقه‌های ضاله و گمراه‌کننده بوده است، گفت:‌ آمریکا و رژیم نامشروع صهیونیسم زمانی که از مقابله با اندیشه اسلام و همچنین آرمان انقلاب اسلامی به عجز و ناتوانی افتادند سعی کردند نفاق و توطئه‌ای را به راه اندازند تا با شکل‌گیری گروه‌های ضاله‌ای همچون وهابیت حیات اسلام به خطر افتد و از درون این حاکمیت مکتبی متلاشی شود اما به برکت هدایت‌های رهبر فرزانه انقلاب در عالم اسلام و بصیرت و هوشیاری ملت‌های مسلمان ریشه و زمینه این فتنه‌جویی‌ها معلوم و مبرهن شده و دنیا فهمیده است که همه این حرکت‌ها کار شیاطین روزگار و ابلیس‌های زمان است.

نماینده مردم اردبیل در مجلس خبرگان رهبری گفت: تنها اقدامی که ملت‌های مسلمان برای دفاع از مردم مظلوم فلسطین می‌توانند انجام دهند نمایش وحدت و همدلی در قالب راهپیمایی روز جهانی قدس است تا ضمن برائت از رژیم صهیونیستی آمریکا و خیانتکاران منطقه زمینه یک روحیه دادن حقیقی را به امت اسلامی فراهم بیاورد.

سیدحاتمی در پایان سخنان خود شرایط حساس منطقه به ویژه اوضاع نابسامان سوریه،‌ عراق و مصر و ... را یادآور شد و به خبرنگار فارس در اردبیل بیان داشت: حضور مسلمانان در راهپیمایی روز جهانی قدس به یقین از شدت هجمه‌ها و توطئه‌های دشمنان می‌کاهد و آنها را در بسیاری از اندیشه فاسد خود زمین‌گیر می‌کند.

انتهای پیام/62001/ی20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول