اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان تبلیغات چرام:

قدس و فلسطین، نیازمند حمایت مسلمانان سراسر جهان است

رئیس سازمان تبلیغات چرام گفت: قدس و فلسطین، نیازمند حمایت مسلمانان سراسر جهان است.

قدس و فلسطین، نیازمند حمایت مسلمانان سراسر جهان است

به گزارش خبرگزاری فارس از چرام، حجت‌الاسلام عبدالله نعمتی‌پور صبح امروز در نشست ستاد اجرایی روز قدس چرام، اظهار کرد: روز قدس نمادی از مبارزه با استکبار جهانی بوده و بر ما است که با برپایی راهپیمایی باشکوه از مردم بی‌دفاع و مظلوم فلسطین اعلام حمایت و نهایت تنفر و انزجار خود را از رژیم غاصب اسرائیل نشان دهیم.

 

رئیس سازمان تبلیغات چرام در ادامه روز جهانی قدس را روز پیروزی اسلام و شکست اسرائیل دانست و افزود: مسلمانان جهان در این برهه حساس باید بدانند که قدس پاره تن اسلام است و نیاز است با تمام وجود از آن حمایت کنند.

نعمتی‌پور عنوان کرد: یکی از رهنمودهای حکیمانه و خردمندانه امام راحل، نامگذاری جمعه آخر ماه رمضان به عنوان روز قدس بوده است.

این مسئول قدس را متعلق به همه جهان اسلام دانست و افزود: حمایت از قدس و مردم فلسطین بحث جغرافیایی و یک سرزمین نیست بلکه دفاع از اعتقادات یک ملت به شمار می‌رود.

رئیس سازمان تبلیغات چرام با بیان اینکه راهپیمایی روز قدس نقش مهمی در تضعیف رژیم صهیونیستی و بیداری مردم در کشورهای اسلامی دارد، خواستار حضور گسترده مردم چرام در راهپیمایی این روز شد و ابراز کرد: صهیونیست‌ها هنوز هم از این روز و حضور پرشور مردم مسلمان جهان که با برپایی راهپیمایی این ایام را زنده نگه می‌دارند، ترس دارند.

انتهای پیام/82002/ح20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول