اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست بخشداری مرکزی گچساران:

راهپیمایی روز قدس در 2 روستای پرجمعیت گچساران برگزار می‌شود

سرپرست بخشداری مرکزی گچساران گفت: راهپیمایی روز قدس در دو روستای پر جمعیت دیل و باباکلان از توابع گچساران برگزار می‌شود.

راهپیمایی روز قدس در 2 روستای پرجمعیت گچساران برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، یوسف انصاری ظهر امروز در نشست هماهنگی برگزاری راهپیمایی روز قدس این شهرستان اظهار کرد: امسال راهپیمایی روز قدس در دو روستای پر جمعیت دیل و باباکلان گچساران با حضور  پرشور مردم این روستاها برگزار می‌شود.

وی افزود: راهپیمایی روز قدس در روستای گرمسیری دیل ساعت 10 صبح از محل مسجد امام صادق(ع)  آغاز  و در محل گلزار شهدای این روستا به پایان می‌رسد.

انصاری همچنین با اشاره به برگزاری راهپیمایی روز قدس در روستای پر جمعیت باباکلان از توابع گچساران خاطرنشان کرد: روستای باباکلان گچساران نیز یکی از پر جمعیت‌ترین روستاهای این شهرستان بوده که فردا رأس ساعت 11 راهپیمایی روز قدس در این منطقه برگزار می‌شود.

سرپرست بخشداری مرکزی گچساران ابراز کرد: راهپیمایی روز قدس در روستای باباکلان گچساران از محل پست بانک آغاز و در محل مسجد امام حسین(ع) این روستا به پایان می‌رسد.

انتهای پیام/82014/ق10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول