اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه باغملک:

روز قدس، روز انزجار مسلمانان از استکبار جهانی است

فرمانده سپاه باغملک، روز قدس را روز انزجار مسلمانان از استکبار جهانی دانست.

روز قدس، روز انزجار مسلمانان از استکبار جهانی است

سید عبدالمطلب رحیمی حسینی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در باغملک اظهار کرد: روز قدس، روزی است که مسلمانان سراسر جهان انزجار خود از استکبار جهانی را اعلام می‌کنند.

وی افزود: آخرین جمعه ماه مبارک رمضان با تدبیر و دور اندیشی بنیانگذار جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی (ره) به عنوان روز جهانی قدس نام گذاری شد که این موضوع تنها مربوط به فلسطین و یا بخشی از مسلمانان نیست بلکه روز قدس روز اسلام است.

این مقام مسئول تصریح کرد: روز قدس، روزی است که تمام اسلام در برابر استکبار نمایان می‌شود و روز اعلام انزجار مسلمانان جهان از مستکبران است.

فرمانده سپاه باغملک تاکید کرد: هر مسلمانی در هر نقطه از جهان، اگر ذره‌ای غیرت و تعصب دینی داشته باشد باید احساس مسولیت کرده و برای نشان دادن و اثبات هویت مسلمانی‌اش در روز جهانی قدس پا به پای دیگر مسلمانان به خیابان‌ها بیاید و تنفر خود را از دولت‌های سلطه‌گر و استکبار جهانی به ویژه آمریکا و صهیونیست را اعلام کند.

رحیمی حسینی متذکر شد: این حرکت و دیگر تحرکات همانند آن، باید آنقدر منسجم و باشکوه تکرار پذیرد تا زمانی که به قول حضرت امام (ره) رژیم جعلی، اشغالگر و غاصب اسرائیل از کره زمین محو شود.

انتهای پیام/72010/صا20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول